Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har för mig att du ska kunna blippa in naturum skäralid?? Annars är det;Insåg just att jag jobbar till kl 01 inatt och måste då duscha, leta ryggsäck och packa fika och massa vatten.
Möjligtvis någon som har en gatuadress som jag kan blippa in på gpsen? Annars vet jag inte vart jag hamnar.
Den hittade inte när jag testade.. Tack för adressen då ska nog hitta!Har för mig att du ska kunna blippa in naturum skäralid?? Annars är det;
Skäralid 747, 264 53 Ljungbyhed
Insmord och redo!Glöm inte att smörja in er!! Jag har spf 20 med mig ifall någon behöver låna.
// Ginger utan pigment.
Japp!Det var kl 11 va?
Kör nu så jag hinner nog i tid!Bebis är hungrig så matbaren får stanna hemma lite till. Blir ev lite sen (runt 10 min)...
Någon gång när jag kan!!Tack för idag tjejer, det var trevligt (även om vi irrade bort oss)! Eski är helt slut, och jag med. När har vi nästa träff?!?!
Snart?När har vi nästa träff?!?!
En välinriktad handflata i pannan brukar få tyst på domNu är jag, Malte och Ammo hemma! Ber om ursäkt för Ammos beteende, han är inte min hund
Det var SUPERTREVLIGT, men hoppas att ni har huvudvärkstabletter hemma