Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ger ni extra tillskott till era hundar utöver hundfodret ni ger? Någon som märkt någon skillnad i päls/hälsa av tillskott?
Svar
19
· Visningar
3 820
Senast: Wenniz
·
Övr. Hund Är det någon med god insikt (helst aktiva i sporten) som under dagen skulle ha lust/möjlighet att svara på några frågor ang de nya...
Svar
0
· Visningar
362
Senast: fejt
·
Hundhälsa Unghund som varit halt ca 8 månader, har haft diagnosen panosteitis men sista röntgen visade att detta var utläkt. Hunden är fortfarande...
Svar
15
· Visningar
1 785
Senast: AraSlei
·
Hundträning Ozzy är med och går lös när vi är ute och rider på en shettis (2 åring på ryggen). Funkar suveränt fram tills nu när det blev snö...
Svar
11
· Visningar
1 092
Senast: Madick
·
Övr. Hund Vi är några stycken som pratat lite om en hundbuketräff i Stockholm, tyckte att det behövde en egen tråd! Vad säger vi om det? :) Är...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 430
Senast: mysboll
·
Övr. Hund Jag har möjlighet att få en 4-årig hane på foder. En american hairess terrier. Jag har idag två kineser, 2 och 5 år. Jag har aldrig haft...
2
Svar
36
· Visningar
4 520
Senast: kossankaj
·
Övr. Hund Ja det kanske får räcka så som rubrik Dottern fastande för rasen lapskvallhund efter rastips härifrån och vi hittade en trevlig...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Ske eventuellt jobba utomlands där i några månader from i vår och tänkte varför inte kolla buke om någon annan haft hund på semester...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: Preussen
·
  • Låst
Hundavel & Ras Här fortsätter vi att förfasa oss så ös på! :p
100 101 102
Svar
2 020
· Visningar
179 553
Senast: lillebill
·
Hundhälsa Har en chihuahua som mest troligt har fodermedelsallergi. Behöver hitta ett foder utan ris och fjäderfä, helst utan majs också. Han har...
Svar
5
· Visningar
706
Senast: Sol
·
Övr. Hund Finns det några regler hur länge en hund får vara ensam om man har en hundgård (möjlighet att vara inne och ute)?
Svar
7
· Visningar
661
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa En vän tillika veterinär delade idag på facebook, tänkte att det kan vara aktuellt för oss hundfolk på buke också. Verkar vara...
2
Svar
30
· Visningar
15 083
Hundhälsa Sedan vår hund drabbades av magomvridning (men som tur var överlevde) och vi fick lära oss hur akut och livsfarligt tillstånd detta är...
2
Svar
21
· Visningar
15 382
Senast: nilie
·
Hundhälsa Hur kommer det sig att hunddata inte innehåller tex, datum när hunden dog och av vad? Om den drabbats av cancer, epilepsi och andra...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
9 084
Övr. Hund Jag och sambon funderar på att skaffa hund om 1-3 år. Han har växt upp med hundar i familjen(enbart som sällskap) och jag har haft...
2
Svar
25
· Visningar
1 848
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa För första gången på 7 år har vi haft större problem med trampdynorna, de brukar spricka lite nu till vintern men det har alltid...
Svar
2
· Visningar
1 250
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Jag har postat på hundar ifokus, postar här med då jag vet att det finns mycket kunskap här också. Hej! Jag tänkte be om lite tips...
2
Svar
23
· Visningar
4 351
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Vi med 1 och snart 2-åringar. Inser att det var länge sen jag var aktiv på buke och det vore roligt o höra hur det gått för alla som var...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 824
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Idag fick herr pudel åka in till veterinären och är kvar där med dropp och smärtstillande. Han hade förhöjda värden på bukspottskörteln...
2
Svar
36
· Visningar
5 896
Senast: Calke
·
F
Hundavel & Ras Min sambo vill ha en "egen" hund och är fast i raser som pomeranian, yorkshireterrier, shih-tzu etc. Jag försöker styra honom mot något...
Svar
12
· Visningar
2 395
Senast: Sleepy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka