Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja, eller hur jag nu ska uttrycka det... Han har börjat med den här lilla...eh, vanan, senaste månaden, och jag begriper inte vad det...
Svar
16
· Visningar
43 375
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Ja som rubriken lyder. Vad har ni för något som ni är nöjda med? Finns det någon jag missat? Hit me! :D Har vetbeds underst men vill...
2
Svar
27
· Visningar
2 916
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Vi har fått hem världens sötaste (100% objektivt påstående, tro mig) valp, och efter knappa tre veckor började jag, som haft katter hela...
2
Svar
27
· Visningar
2 617
Senast: Hachiko
·
Hundträning Hej! Här inne verkar ju de flesta hundsporterna finnas representerade och jag som då inte är så insatt hoppas att ni vill ge ett litet...
2
Svar
23
· Visningar
2 393
Senast: almitra
·
Svar
0
· Visningar
255
Hundhälsa Jag har en hund på 1,5 år som haft problem med snoppdropp och symptom från halsen ett tag. Han harklar till ibland och slickar på tassar...
Svar
11
· Visningar
3 432
Hundavel & Ras Jag skulle behöva er hjälp! Jag måste komma på ett bra kennelnamn men allt jag kommer på är redan upptaget så nu behöver jag lite hjälp...
2
Svar
22
· Visningar
1 971
Senast: Carand
·
Övr. Hund Våran dotter är snart 4 veckor, och vi har ingen hund - men! Mina föräldrar har en labradorhanne på snart 1,5 år dom är ganska intensiv...
2
Svar
20
· Visningar
3 046
Senast: jerseyko
·
Övr. Hund Såvitt jag vet så får en liten hund (under 8kg?) flyga i kabinen och större hundar i något lastutrymme, men hur hårda är de med det där...
Svar
14
· Visningar
3 712
Senast: mackan
·
Övr. Hund Min äldsta är väldigt rädd för höga ljud (åska och fyverkerier, skott har han aldrig varit med om "på rätt sätt") på grund av en...
Svar
6
· Visningar
1 277
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Min fantastiska svärmor i England har, sedan hon blev änka vid 70 +, börjat träna och tävla agility med sina hundar; hon hade en...
Svar
10
· Visningar
1 165
Övr. Hund Jag har sett väldigt vackra foton på hundar i diverse trådar här på Hund.:love: Och jag kommer inte ens i närheten med att lyckas fota...
Svar
11
· Visningar
988
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej, jag har fått "godkännande" av min mamma att köpa en till hund, men jag är lite osäker. Just nu har vi en familjehund på 2 år. Det...
Svar
4
· Visningar
831
Övr. Hund Så fort det kommer snö verkar det som att bajspåsar inte fungerar för det ligger hundbajs både här och där. I vår förening kom det nu...
Svar
17
· Visningar
1 347
Senast: Sleepy
·
Övr. Hund Det gäller en 10 månaders bruksschäfer. Trevlig tjej som aktiveras tillräckligt med sikte på tävling i brukset. Min första brukshund...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 188
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Hej på er! Har funderat mycket på sista tiden, hur ni singlar/särbos/ensamstående gör med era hundar i livet. Hur får ni livet att gå...
2 3
Svar
59
· Visningar
11 293
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder. Hur går man egentligen till väga för att hitta den bästa informationen kring en speciell ras? Fråga en seriös...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 091
Senast: Aningsfull
·
Hundhälsa Hjälp.. Min amstaff kille har haltat lite då och då under några dagar på ena tassen. Vi har varit till veterinären i förrgår och han...
Svar
3
· Visningar
7 166
Senast: nilie
·
Övr. Hund Min lilla tjej har just gjort sitt MH och inte oväntat fått höga poäng på nyfikenhet och låga poäng på rädsla.. något som gör att hon...
2
Svar
28
· Visningar
1 896
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund Hur tränar ni att åka bil? Tänker främst ni som är ensamma med valp och då måste ha hunden ensam där bak. Skulle vara kul att komma...
2
Svar
27
· Visningar
1 752
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Inredningstråden nr3