Hund och bebis!

Låter ju inte riktigt som det är bebisen som är problemet utan det fanns där innan. Att de blir så intensivt på bebisen är kanske för den varken med kroppspråk eller prata kan säga åt hunden.

Har inga tips. Men skulle aldrig acceptera det. Ingen av våra hundar har vart så mot våra 4 barn och är inte heller mot kompisar som kommer hit med bebisar. Men de har ju fått lära sig redan som valpar att oavsett vad barn gör eller hur de låter ska man låta bli dem. Funkar dock inte alltid, dottern 1,5 år blev biten av en hund som hon vuxit upp med.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
914
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 374
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Min tik som blir 3 år om 2 månader blir så väldigt markerade mot yngre hundar när de är lösa. Är det "normalt" för en tik som är typ...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 367
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025