Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom är dom bästa
Grattis
Dammar av tråden och ber om fler tips.
@Voff har du lust att utveckla det här du skrev?
Jag inser hennes potential men får liksom inte ut den, eftersom allt går så j*kla fort och hon tänker själv. Så det blir ett himla fokus på att stanna vänta hejda sig hela tiden istället för att hennes nyfikenhet blir en tillgång.
Dammar av tråden och ber om fler tips.
@Voff har du lust att utveckla det här du skrev?
Jag inser hennes potential men får liksom inte ut den, eftersom allt går så j*kla fort och hon tänker själv. Så det blir ett himla fokus på att stanna vänta hejda sig hela tiden istället för att hennes nyfikenhet blir en tillgång.
Omvänt lockande funkar bra. Nyttjar det en hel del med Calibra som har lite extra av alltOmvänt lockande kanske? För att lära sig lite impulskontroll
Skvaller kanske också kan vara en idé om det är i vardagen hon är jobbig med impulskontrollen?
Omvänt lockande och många andra stadgeövningar använder vi förstås dagligen. Skvaller är bra också. Jag söker framför allt fler användningsområden för det som är hennes starka sidor.Omvänt lockande kanske? För att lära sig lite impulskontroll
Skvaller kanske också kan vara en idé om det är i vardagen hon är jobbig med impulskontrollen?