Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tips på en bra dammsugare som tar hund&katthår?
Svar
2
· Visningar
383
Övr. Hund Hejsan hejsan. jag har en valp på 5 månader. lämnade henne själv idag och nu har hon bitit i sönder tapeten och en kabel. det är inte...
2
Svar
29
· Visningar
2 758
Övr. Hund Jag ska byta bil inom kort, och har tidigare kikat på VW golf eller passat i alltrackvarianten. Men under nästa år kommer jag köpa en...
Svar
16
· Visningar
1 953
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund För några veckor sedan rasade skrotbilen för sista gången, och idag köpte jag äntligen en ny bil :love: Eller ja, ny och ny, den har...
2
Svar
25
· Visningar
1 681
Senast: Hyacinth
·
Hundavel & Ras Jag älskar spetsar och ser allt för få här i forumet. Så nu anropar jag alla spetsar till en gemensam tråd. Spetsar, var är ni? Berätta...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 427
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Behöver en valp få träffa och leka med andra valpar? Jag känner ingen som har valp och de som går på samma valpkurs bor inte i närheten...
Svar
7
· Visningar
1 498
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag använder för tillfället en av kommunens hundrastgårdar att träna i i kvällstid för det är bra belyst men vissa användare där...
Svar
1
· Visningar
641
Hundhälsa Tyvärr har jag fått veta, efter omröntgen av min hunds höfter, att benpålagringarna/artrosen blivit värre det senaste året. Känner att...
Svar
13
· Visningar
1 669
Senast: MissFideli
·
Hundavel & Ras Först och främst: Hej! Efter en tids lurkande beslutade jag mig för att skapa ett konto, för här verkar finnas många kunniga och...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 961
Senast: Nirvana
·
Övr. Hund Jag har fått i uppdrag av min mor att skaffa täcke till hennes väääldigt frusna dsg-hanne. Jag har själv dålig koll på vad som är bra i...
Svar
8
· Visningar
1 178
Senast: Killaloe
·
Hundavel & Ras Stötte på den här rasen i ett forum och herrejäklar snacka om sönderavlade hundar Varför vill man ha dom såhär? Kan dom springa? Andas...
2
Svar
26
· Visningar
17 338
Senast: Dammtuss
·
Övr. Hund Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil. Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Svar
4
· Visningar
1 337
Senast: Bison
·
Hundhälsa Någon som kan ha en aning om varför hunden tappar pälsen på en lokal del av svansen? Vad berodde det på isåfall i ert fall och vad...
Svar
4
· Visningar
7 872
Senast: Rugge
·
Övr. Hund för instruktörerna på de lokala brukshundsklubbarna? Alltså - om man råkar anmäla sig till en kurs där instruktören i princip har sämre...
2
Svar
20
· Visningar
1 515
Hundhälsa Hej, Jag hoppas kunna få bolla lite svåra tankar med er. Jag och min man har två hundar av spetsras: en 3,5-årig och en 8-månaders, båda...
2
Svar
21
· Visningar
3 077
Övr. Hund Hur miljötränar ni för att hunden ska vara helt avslappnad och bekväm där det är mycket folk och trängsel? Tänker på platser som i ett...
2
Svar
22
· Visningar
2 134
Senast: Sleepy
·
Hundhälsa Hej alla behöver hjälp!! Jag sökte veterinären åt min hund för noskvalster, när vi var där fick vi även reda på att han är måttlig...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Terese
·
Hundavel & Ras Kanske redan finns en sådan här tråd? Gjorde BPH med min lilla skit idag och tänkte att det kanske är fler som vill dela med sig av...
Svar
7
· Visningar
682
Övr. Hund Jag går en kurs i specialsök, och börjar bli lite fundersam. Det är belönings-sättet som inte riktigt "makes sense" för mig. De vill...
2
Svar
34
· Visningar
2 780
Senast: Migo
·
Övr. Hund Inga tävlingar förrän i vår, och luften gick ur mig totalt. Träningsdisciplin noll. Inte varit på klubben på flera veckor. Det är inte...
Svar
16
· Visningar
997
Senast: Fisherling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2