Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Skulle vilja höra om någon varit med liknande, min hund har börjat blöda nosblod. Vi har varit i Helsingborg och kollat upp han inkl ct...
Svar
10
· Visningar
1 200
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Ska försöka göra denna historia så kort som möjligt men det är nog lättare sagt än gjort. Så här är det: blandrastik tax och drever. 6...
Svar
9
· Visningar
2 085
Övr. Hund Igår fick vi se ett nytt hyss: Katten slänger en papperskula i hundens matskål så det säjer Pling! Hunden kommer rusande för att kolla...
Svar
1
· Visningar
661
Senast: bitta
·
Hundhälsa Har en liten fundering som jag hoppas att någon skulle kunna svara på :) Det är nämligen som så att jag har en fralla på 2.5 år som...
Svar
1
· Visningar
411
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Japp då var det en rastråd igen! ;) Jag har nu en lång tid funderat på en brukshund. Jag har i dagsläget en sällskapshund av något...
2
Svar
21
· Visningar
3 266
Hundhälsa Föredrar ni halvstryp eller fast halsband? Fördelar och nackdelar? Vilket föredrar ni och varför? Ska specialbeställa ett personligt...
2
Svar
20
· Visningar
7 604
Senast: Evolution
·
Hundhälsa Fysträning känns ju som att det är väldigt på modet just nu; jag ser folk till höger och vänster som skriver om hur deras hundar kör...
2
Svar
25
· Visningar
3 651
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Jag och en kollega satt igår och diskuterade lite ditt och datt om hund. Han berättade att han ansåg att hunden inte behövde vara i alla...
2
Svar
32
· Visningar
2 181
Senast: Fisherling
·
Övr. Hund Imorgon ska vi hämta hem en till hund! :D Vi har i dagsläget en tik och ska köpa en kastrerad hane. Båda två är vuxna hundar. De är av...
Svar
6
· Visningar
603
Senast: Guldaskig
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har köpförbud, men jag startar tråden ändå :D
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
124 000
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Bestämde mig hastig och lustigt för att lilltanten skulle få ett Back on track-täcke. Hittade en tysk sida där de sålde täcket (inte...
Svar
3
· Visningar
1 299
Senast: Iamia
·
Hundavel & Ras In med bilder och presentationer på era limpor! :laugh:
Svar
14
· Visningar
2 878
Senast: TheXmeX99
·
Övr. Hund Finns det någon mer härinne som har döv hund? Tänker att det kan vara kul att dela med sig av tips och trix :)
Svar
3
· Visningar
605
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Hej på er! Först och främst, jag är inget troll! Har läst här i många år men inte skrivit något hundrelaterat vad jag vet. Nu behöver...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 199
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Jag är sugen på att skaffa ny bil men jag har ingen aning om vad jag vill ha. Jag behöver få plats med två schäferhanar och gärna några...
2
Svar
29
· Visningar
1 874
Senast: russinbulle
·
Hundavel & Ras Jag ska starta en kennel o föda upp norsk lundehundet men jag behöver ha hjälp med ett bra kennel namn.... jag ville ha fairy tails...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 750
Senast: Laa
·
Hundavel & Ras Läste nån stans att ni gillade sådana här trådar :p Funderar på att skaffa mig en till hund. Har 2 finska lapphundar nu. Har haft 2 st...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
7 873
Senast: Evolution
·
Övr. Hund Har en liten 5 årig hundtik som så fort hon ser en strumpa eller nåt smått, mjukt överlag, tar hon den och går och gömmer i sin säng...
Svar
0
· Visningar
907
Senast: Mendel
·
Hundhälsa Hur svårt är det att få dispens för att använda utrustning på tävling/prov? Min hund har haft problem med böjsenorna i baktassarna och...
Svar
1
· Visningar
580
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Läser en annons om "renrasiga" amstaffar. Jag skriver "renrasiga" för de blir inte reggade i SKK. Personen säger att hon inte hunnit få...
Svar
5
· Visningar
898
Senast: YlvaG
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka