Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har i ca fem år nu haft hundar som största intresse och har haft hund lika länge. I höstas blev det rätt stora ändringar i livet när...
Svar
7
· Visningar
946
Senast: Targa
·
Svar
0
· Visningar
273
Senast: Iamia
·
Hundhälsa Med risk för att låta lite överdrivet virrig eller något.. Jag behöver lite tips och råd kring hur jag ska tänka nu, men jag vill att ni...
2
Svar
22
· Visningar
3 274
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Får man göra det? Alltså får jag, i mitt namn anmäla kompisens hund till en officiell utställning (jag är medlem i SKK)? Måste ägaren...
Svar
17
· Visningar
2 941
Hundhälsa Hej! Min mamma behöver råd. Hon har en boxertik på 7,5 år, som skadades i samband med lösspring i skogen. Direkt efteråt kunde vi se...
Svar
6
· Visningar
9 018
Senast: Kijona
·
Övr. Hund Min jycke kommer ibland svassande med saker som han inte får ha. Det gäller t ex barnens mjukisdjur. Han tuggar inte på dem utan kommer...
Svar
14
· Visningar
922
Övr. Hund Jag behöver tips på en bra bok om valpar och hundar för nybörjare. Dotterna lånade några på biblioteket som inte verkade vara helt...
Svar
10
· Visningar
1 093
Senast: Kakis
·
Hundhälsa hej på er! Idag sterilirades min 7 åriga tik. Hämtade henne runt två/tre. Hon måste såklart ha tratt på sig. Hon är nu väldigt gnällig...
Svar
19
· Visningar
2 775
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Eller egentligen när dom legat på rygg och vänder sig rätt väg igen.. Alla mina hundar har gjort så, oavsett om dom sovit på, blivit...
2
Svar
22
· Visningar
6 612
Senast: ridinrank
·
Hundavel & Ras Ni som har erfarenheter, om man ställer dessa mot varandra, vilken är den trevligaste? Jag ska inte köpa någon (just nu) men...
Svar
11
· Visningar
2 552
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Ursäkta detta långa (röriga?) inlägg. Vi har en jättefin tik som vi är fodervärd åt. Hon är av en ras som behöver mycket mat och...
2
Svar
20
· Visningar
3 455
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min BC-hanne på två bast käkar Priima spannmålsfritt, och mår alldeles utmärkt på det - meen, jag skulle vilja komplettera med något...
Svar
18
· Visningar
3 785
Hundavel & Ras Håller på att kolla runt på lite hundar då jag så småningom (kan ta något/några år) vill köpa en hund. Jag brukar tänka mig en mindre...
2
Svar
23
· Visningar
2 879
Senast: Bulldoozer
·
Hundhälsa Har googlat en del, läst allt möjligt och ibland får jag känslan av att det är lite kontroversiellt för vissa med allergi på hund? Har...
2
Svar
26
· Visningar
1 864
Övr. Hund Vilka egenskaper, beroende på vad ni tänkt ha hunden till, tycker ni är önskvärt att se redan när hunden är valp? Vad vill ni inte se...
Svar
10
· Visningar
1 084
Senast: Migo
·
Övr. Hund Existerar det ens? För många, många år sedan köpte jag ett superbra hundtäcke på rea, tror det var Granngården. Det håller nu på att...
Svar
17
· Visningar
1 532
Senast: vix
·
Hundhälsa Sorry för ännu en fodertråd :o Har en 2-årig Whippet-tik som alltid varit frisk men för några månader sedan fick akut pankreatit. Tack...
Svar
18
· Visningar
945
Övr. Hund Vilka vaccinationer ska man ha vid tävling? förutom grundvaccinationerna och 1 års vaccinationen (DHPPI) blev min bara vaccinerad mot...
Svar
2
· Visningar
488
  • Låst
Övr. Hund Den förra blev låst så fortsätter här :) Var egentligen ute för att fota småfåglar, men en stor kluns kom i vägen och jag blev...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
132 973
Senast: Aningsfull
·
Hundhälsa Hej! Jag var aktiv här på Buke för x antal år sen, har nu hittat tillbaka då jag fått problem med min hund, och undrar om någon har...
Svar
2
· Visningar
1 535
Senast: Undeniable
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka