Kraftig Tönto i jämförelse med dom späda tu i alla fall
Han väger nästan lika mycket som Ebrah. Mest päls.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kraftig Tönto i jämförelse med dom späda tu i alla fall
FluffhundHan väger nästan lika mycket som Ebrah. Mest päls.
Åååh! Nästa gång vill vi vara med så var beredda på buketräff i december!Nuu blir det bildbomb
Vi började med lek i tom hage. Även Aysu var glad till en början, men kom sedan på att Tonto nog var lite obehaglig trots allt.
Sedan lekte och tränade jag lite med Ebrah, då fotograferade @Tonto
Tonto ville också vara med
Istället blev det Aysus tur, och ÅH vad hon älskade nya leksaken! Hon brukar inte vilja leka med leksak ute och har hittills aldrig ens tittat på en leksak om det funnits godis i närheten. Nu ville hon bara leka, leka och leka mer
Vi lekte lite utan leksak också:
Inkallning:
Och till sist fick även Tonto vara med! Fast en bild har ni ju redan sett i tidigare inlägg
Gärna det! Bara att hojta till när du kommer hitåtÅååh! Nästa gång vill vi vara med så var beredda på buketräff i december!
Jag vägde henne nu ikväll 20,8kg. Komiskt nog så väger hon mer nu än vad hon gjort tidigare när hon varit tjockare. Hon börjar nog få lite muskler ändå!Han väger nästan lika mycket som Ebrah. Mest päls.
Tack Den tröjan är från Hööks! Köpte den när den var på jättemycket rea Vanligtvis går jag klädd i svart från topp till tå, men den tröjan var så extremt mysig att den blev min ändå (och den används flitigt).Så härligt ni ser ut att ha haft det @Red_Chili och @Tonto
(och vilken urskön tröja du verkar ha @Red_Chili den ser görfin ut! )
Åååh! Nästa gång vill vi vara med så var beredda på buketräff i december!