Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Det här med att tillverka egna verkar ju vara kul. Tänkte att jag skulle försöka mig på det, men jag finner inga bra beskrivningar på...
2
Svar
22
· Visningar
2 289
Övr. Hund Min hund går på simning en gång i veckan och jag tänkte efter dagens lektion på att hon borde ha ett täcke på sig när vi åker hem. Vi...
Svar
14
· Visningar
962
Senast: Amha
·
Hundhälsa Min hund har kliat sig väldigt mycket och allergiutredning gav svaret nedan. P är allergi och BL är på gränsen till allergi. Köpte mat...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 765
Senast: Malinois
·
Övr. Hund Vi ska anordna familjedag med en förening jag är engagerad i och tänkte då ha en kombinerad poäng/aktivitetspromenad för hundar och...
Svar
5
· Visningar
2 320
Senast: Killaloe
·
Svar
29
· Visningar
2 801
Senast: Sporthorse
·
Hundhälsa Hane 1.5 år, har panosteit sedan ca ett halvår, beteendet pågåt ca 3 månader. Äter smärtstillande då det kommit ett nytt skov. Han gör...
2
Svar
29
· Visningar
3 094
Övr. Hund Hur tänker du kring hundens livskarriär om jag får kalla det så (oavsett om det nu är sport, utställning, championat, jakt, vallning...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 225
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Hej hopp! Nu vill jag gärna ha lite inputs! Corgin Floke som snart är två år gammal är ute och hänger i stallet cirka 3-7 timmar varje...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 490
Senast: Joelina
·
Övr. Hund Har det blivit en modefluga`? Lite här och där ser jag folk tigga pengar till veterinärräkningar. Det sjukaste var en tjej som ville...
2
Svar
38
· Visningar
5 013
Senast: Lampan
·
Hundhälsa Har fått en fråga om att ta mig an en liten chihuahuatik som är 6 år. Problemet hos nuvarande ägare är att efter hon haft valpar för...
Svar
16
· Visningar
1 416
Senast: Korven
·
Hundhälsa Har idag noterat två knölar på min valp. De sitter under käken, symmetriskt på var sida av medellinjen. Verkar inte ömma, är likstora...
Svar
4
· Visningar
2 048
Övr. Hund Eeeevigheter sedan jag postade här. Men eftersom alla är väldigt engagerad och sitter med massor med kunskap och erfarenheter tänkte jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 654
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Sedan i går har min hund betett sig ganska illa. Han är nio år gammal och har varit min i två år. Jag vet inte så mycket om hans...
Svar
7
· Visningar
3 885
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Jag vill börja springa med min hund, tanken är att hon då ska "dra" mig alltså springa framför. Det är en liten ras, ca 7 kg och vi...
Svar
1
· Visningar
626
Senast: Miao
·
Övr. Hund Hej! Jag har en fråga eller två - vår valp somnar vid 21 på kvällen. Vi lägger oss oftast kanske 22.30 på vardagar. Hittills har jag...
2
Svar
21
· Visningar
14 872
Senast: Pernilla79
·
  • Låst
Övr. Hund Det är typ fullt i den gamla, så vi fortsätter väl här då! :)
99 100 101
Svar
2 008
· Visningar
99 413
Senast: Migo
·
Övr. Hund Vi har i vår by äntligen fått möjlighet att bygga en hundrastgård, och det känns jätteroligt! Byns intresseförening har ställt upp med...
Svar
11
· Visningar
2 532
Senast: kamomillo
·
Hundavel & Ras Hej! Hur kommer det sig att man ser så många svarta och gråa schäfrar just från bruks linjen? Hur fungerar det med färg nedärvningen...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 431
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Hjälp sökes från er med inramade viltspårschampion-diplom :D Jag har letat ett tag nu efter en passande ram till vårt championdiplom...
Svar
6
· Visningar
970
Senast: Emuliiaa
·
Hundhälsa Har under dagen funderat för mig själv hur hundarnas nackar mår av att vara i ytterläge i extension (böjning bakåt) under en längre tid...
Svar
16
· Visningar
1 385

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka