Tråden om hållbar hundbädd

Jag har sadana har hund sangar lite overallt. Det ar en "spot" och om de ar tillsagda att ga dit maste de stanna tills jag sager att de kan lamna den igen. Bade Mandy, och Princess Diva gar garna och lagger sig dar aven om jag inte sager till dem att ga dit ... och Diva fattar inte att hon kan lamna den om hon gar dit sjalv. :laugh:
Sa smaningom kommer Tate ocksa lara sig hur en "spot" fungerar, under tiden alskar han att lagga sig pa "spot" for att tugga pa ett ben, eller bara vila lite innan han far runt och ar en hysterisk "maligator" igen. :p

Oh, och mina tjejer springer och hoppar upp pa "spot" och de haller "just fine". Jag har gjort alla mina spot sjalv, med undantag av ett par stycken jag fatt eller kopt.
De vita roren ar "furniture grade" (alltsa tjockare som inte splittrar sig) PVC vatten ror med kopplingar bade from affaren och specialbestallda fran natet for "mobel project". Sedan anvander jag kraftig kanvas att ligga pa.

Screen%20Shot%202016-10-17%20at%207.30.10%20AM_zps47lvnejw.png

Senast ändrad:
@vallhund
Ska han ha den inomhus eller utomhus?

Kan du inte köpa typ en sån här:
233891430_5a2ca739-84d8-4084-967a-9bd4c9a6a37e.jpg

Och sedan fylla en typ byggsäck med halm, och alternativt dra ett gammalt påslakan över?
Kanske inte så kul om han sliter sönder den inomhus dock...

Jag har köpt en Biabädd!
Arken zoo påstod dock att garantin inte gäller ifall hunden krafsar sönder den.
Återstår att se ifall hunden get den tummen upp eller inte.

På hästutrustning brukar trådar tas bort som startar med "var kan jag hitta detta?" just för att det inte blir någon diskussion av såna trådar. Nu minns jag inte hur bäddtråden startade men det brukar vara mer okej med typ "Vilken sort är bäst?", "Vilken sort föredrar du?" osv
Det var precis så jag skrev.
Min tråd hette "Hållbar och skön hundbädd" sen frågade jag om vilken bädd folk rekommenderar. :)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 866
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·
Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 055
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar