Väcka valpen på kvällen för att kissa?

Väckte alltid Flinga för en sista kiss innan sänggående och gör det fortfarande. Har alltid sovit hela natten. Min lilla italienare på snart 3 år, vill oftast ut på natten dock....om det är att jaga bort rådjur/räv från tomten eller kissa vet jag inte, är knappt vaken när jag öppnar dörren.... Flinga ligger dock kvar i sängen
Mina släpps ut för nattpink dom med före natten - då kan jag själv sova med gott samvete ;)
Nä vi går sista promenaden (långis) och är hemma vid senast kl 19 och går inte ut mer efter det - så pink före natten behövs :)

Tack igen!
Det där med att vara snabb! *suck* jag är uppenbarligen inte det Ute i morse, han kissade & bajsade - kom in han kissade 2 ggr på golvet på 30 min - jag missade det givetvis & sen bajsade han - jag missade det med
Tycker jag är snabb men inte då!
Men sen kan jag ju inte vara honom nära 110 % av tiden men gör så gott jag kan

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 276
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
913
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
29
· Visningar
2 770
Senast: Tualma
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
390
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka