Är helt slut efter helgens utbildning.
Nu är det alltså dags för mig att börja hålla i projektkurser. Läskigt värre
Nu är det alltså dags för mig att börja hålla i projektkurser. Läskigt värre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hojta till om du vill låna enJag kommer nog behöva en fäfer snart, för jag misstänker att det kommer börja krylla av hotfulla clowner här - bland allt annat patrask Kan va bra ha något större än en två äpplen hög hund då
Jag säger till när clownerna anländerHojta till om du vill låna en
Hojta till om du vill låna en
Jag säger till när clownerna anländer
Stort grattis! Planerar du att ta valpar på damen?
Jag vill alltså inte ha en, bara nyfiken
Hade planer, hon är ju fantastisk både mentalt och tävlingsmässigt !
Tyvärr drabbades hennes helbror av epilepsi, så då fick alla planer på avel ställas in. Rasklubbens rekommendationer är att man inte ska avla på hel - och halvsyskon, föräldrar eller avkommor till hundar som drabbats av EP. Det finns (tyvärr) många oseriösa aussieuppfödare som avlar på så närliggande släktingar ändå, men jag skulle aldrig våga eller vilja ta den risken att föra sjukdomen vidare till valparna.
Trist, men rätt beslut hon verkar vara så komplett och mångsidig. Sen har hon en väldigt duktig förare också.
Oj, det var strikta rekommendationer. SVaK är mycket slappare (på gott och ont...)Hade planer, hon är ju fantastisk både mentalt och tävlingsmässigt !
Tyvärr drabbades hennes helbror av epilepsi, så då fick alla planer på avel ställas in. Rasklubbens rekommendationer är att man inte ska avla på hel - och halvsyskon, föräldrar eller avkommor till hundar som drabbats av EP. Det finns (tyvärr) många oseriösa aussieuppfödare som avlar på så närliggande släktingar ändå, men jag skulle aldrig våga eller vilja ta den risken att föra sjukdomen vidare till valparna.