Grindar till skåpbil?

Man kan du inte flytta på kompostgallren och smita förbi när du ska in i köket då? :D

Floyd har upptäckt att kompostgallret i trappen till ovanvåningen är en enkel match. Om man puttar till det så det välter bakåt från trappan (men utan att trilla ner, för så smart har matte varit så det inte välter så enkelt), så kan man sedan lyfta det lite med nosen så det glider ner över ryggen på en och vidare ner på golvet - lätt som en plätt att ta sig upp sen :idea:

Vi har öppen planlösning så det är en specialare redan:D jag måste kunna flytta bort en del helt, jag kan inte kliva över och det är bara stängt när hon är själv hemma.

Varför gör du inte en enkel grind av kompostgallret istället :) 2 "öglor" och en liten krok är allt som behövs - och två snitt i gallret :)

För att det är en låååång radda galler, på ena sidan mellan vägg och en strategiskt placerad kruka, sen är det öppet, och där vi stänger lyfts gallret på plats så det kilas mellan skåp och en låg skänk. Det går inte att ha det som en öppen grind när det inte ska vara stängt, gallren måste löpa lite omlott för stadgan eftersom öppningen är 5-6 meter.

För att det är en låååång radda galler, på ena sidan mellan vägg och en strategiskt placerad kruka, sen är det öppet, och där vi stänger lyfts gallret på plats så det kilas mellan skåp och en låg skänk. Det går inte att ha det som en öppen grind när det inte ska vara stängt, gallren måste löpa lite omlott för stadgan eftersom öppningen är 5-6 meter.
Aha, tänkte mig mer en dörröppning :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka