Micro/pocket bully

Men herregud vad är detta? Stackars djur känner jag rent spontant, det ser ju ut som att bröstkorgen praktiskt taget tar i marken när den står pga så korta ben. Varför vill man ha och avla på en sån hund? Vad är syftet? :(

Intressant - hittade teckningar om hur dom "ska" se ut och dom som skryter mest har hundar som är helt felkonstruerade. Vilket vi då ser med blotta ögat. Benställningen fram är ju grotesk på de flesta av dom. Vilken enorm påfrestning med så galet osunda benställningar och jag kan bara tänka mig hur röntgen ser ut på dom värsta :(
eca007e4ed4b9aa2e0ab6b7e12ebfc66.jpg

bully-pit-bull-legs.jpg

9b8971db8216451e22d9c9995e8ac7b8.jpg

Intressant - hittade teckningar om hur dom "ska" se ut och dom som skryter mest har hundar som är helt felkonstruerade. Vilket vi då ser med blotta ögat. Benställningen fram är ju grotesk på de flesta av dom. Vilken enorm påfrestning med så galet osunda benställningar och jag kan bara tänka mig hur röntgen ser ut på dom värsta :(
eca007e4ed4b9aa2e0ab6b7e12ebfc66.jpg

bully-pit-bull-legs.jpg
Tack!

Det är så fruktansvärt... Blir bara så ledsen.. :cry:
Vad jag fattade det som skulle tiken paras med sin pappa dessutom...
Eller ja... Insemineras blev det väl.. :arghh:

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 565
Senast: valpköpare
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 053
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
9 707
Senast: hundtant
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har entusiastiskt läst många "vilken ras"-trådar här på buke och faktiskt registrerat mig här för att fråga er kloka människor...
2
Svar
23
· Visningar
3 547

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Vi som letar häst II
  • Fuxhingst