Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag läste här i forumet en teknik för ensamhetsträning och skulle vilja tacka för tipset men minns inte vem som skrev det. Läste det i...
Svar
7
· Visningar
827
Hundhälsa Ni som har boxer, vad använder ni för täcken till era/har ni täcken på dom? Får hem en 15v tik i början av Januari och tänker på att...
2
Svar
29
· Visningar
2 270
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Vi har en liten valp på besök som är helt bedårande söt men som luktar väldigt mycket hund. Alltså sådär att man märker det när man...
Svar
13
· Visningar
1 242
Övr. Hund Någon som har/haft mim bur i storlek Large eller XL? Och vilka raser har ni/mankhöjd-vikt? Funderar på att skaffa mim bur dubbel...
Svar
17
· Visningar
2 070
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Jag ska se efter en liten fyramånaders tik på torsdag som antingen kommer bota min valpsjuka eller göra den värre :D Valpen är busig...
Svar
17
· Visningar
1 344
Senast: mysboll
·
Hundhälsa Våran ena hund har skadat korsbandet och ska in på operation den 1 december :( Är det nån här som opererat sin hund? Varför och vilken...
Svar
18
· Visningar
9 239
Senast: jerseyko
·
Övr. Hund Hej hörni!! De första dagarna i Januari kommer vår nya valp hem, en liten boxer tjej. Nu sitter jag och har sån beslutsångest över vad...
2
Svar
30
· Visningar
2 555
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Som det står i rubriken, undrar jag hur du tycker det är att ha hund/hundar i lägenhet? Nackdelar och fördelar? Några bra tips angående...
2
Svar
31
· Visningar
9 211
Senast: Got2Be
·
Hundhälsa Hej! Gjorde ultraljud på min ena tik (snart 3 år) för att kolla lever/galla (p.g.a lite förhöjda värden), i samband med det upptäcktes...
Svar
7
· Visningar
2 935
Senast: Belethien
·
Övr. Hund Så jäkla förkyld! :rage: Och en del av mina förkylningssymptom är att jag blir ännu mer korkad än jag är till vardags... Monster är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 269
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Ok, ni som har erfarenhet av back on tracks produkter... Upplever ni att de ger någon effekt? Ni som använt deras täcken, upplever ni...
2
Svar
25
· Visningar
5 468
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Tänkte att vi kan ha en egen tråd för hundmässan. Dels för er som är där och vill dela med er, dels för oss som, kanske som jag, sitter...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 661
Senast: Theodor
·
Övr. Hund Hej hörni!! De första dagarna i Januari kommer vår nya valp hem, en liten boxer tjej. Nu sitter jag och har sån beslutsångest över vad...
Svar
0
· Visningar
580
Hundhälsa Min hundkille har varit rumsren i flera år, inga som helst olyckor. Men nu jobbar jag heltid och det händer lite olyckor numera. Jag...
Svar
13
· Visningar
1 323
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa Har en hund som halkade på isen för cirkus en månad sedan och som lyckades slå i sporren så klon sprack upp. Dagen efter hade vi...
Svar
1
· Visningar
873
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Hej ni som kan hundar! Jag behöver tips i hur jag kommer vidare i " inte skälla på allting träningen". Har en liten hund av sällskapsras...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 694
Senast: Lena_B
·
Hundhälsa Jag har en boxertik på 2½ år som det senaste året flera gånger har fått svullna knutor över hela kroppen utan någon känd anledning...
Svar
10
· Visningar
20 160
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa Hej! Snälla hjälp!! Min Dogo Canario 16v valp svalde en strumpa ( hälstrumpa), möjligen 2 st. Har get henne saltlösning som en...
Svar
16
· Visningar
14 749
Senast: WildWilma
·
Hundavel & Ras Tog mig friheten att göra en egen tråd där @Voff kan uppdatera de närmaste 8 veckorna, så behöver man inte bläddra i snackistråden hela...
26 27 28
Svar
553
· Visningar
52 052
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Ja sitter och funderar på att köpa hem en eller ett par träningsböcker men va ska man lägga pengarna på? Alla hundboktips mottages...
2
Svar
31
· Visningar
2 244
Senast: toughcookie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Burkmat