Hundbuketräff i Stockholm

Varit iväg idag o skall iväg på lördag. Det blir 0,5/vecka för mycket som får min hjärna att koka över. Träffade en pumi utanför VC, matten blev mäkta imponerad att jag prickade rätt ras. Inte så lätt att missa de öronen!

Är det någon som känner sig sugen på en till träff? :) Jag har på tok för mycket tid och skulle behöva komma ut och göra något roligt.

Var ligger det? :)
Drottningholm, vid slottet ungefär. Brukar kallas för "hundöarna". Två konstgjorda öar sammankopplade med en bred bro. Det är två små broar till öarna också och de är avstängda med grind, så sålänge hunden inte simmar blir det som en enorm rastgård.

Drottningholm, vid slottet ungefär. Brukar kallas för "hundöarna". Två konstgjorda öar sammankopplade med en bred bro. Det är två små broar till öarna också och de är avstängda med grind, så sålänge hunden inte simmar blir det som en enorm rastgård.

Hundöarna är numera en ö, mest som info. De har flyttat grinden och allt.

Hundöarna är numera en ö, mest som info. De har flyttat grinden och allt.
Nej, vad tråkigt! Det var ju perfekt som det var förut... Eller så kanske jag inte ska säga, får åka dit och kolla, men är det bara en ö blir det väl svårare när det är såna ekipage därinne som man känner att de inte har koll på sina hundar.

Nej, vad tråkigt! Det var ju perfekt som det var förut... Eller så kanske jag inte ska säga, får åka dit och kolla, men är det bara en ö blir det väl svårare när det är såna ekipage därinne som man känner att de inte har koll på sina hundar.
Fast det är väl jättebra att det finns just för de som inte har koll på sina hundar :confused: De som har koll kan ju släppa "var som helst" :)

Fast det är väl jättebra att det finns just för de som inte har koll på sina hundar :confused: De som har koll kan ju släppa "var som helst" :)
Absolut! Fast har träffat på de som kanske egentligen inte borde släppa sin hund lös alls. Jag kan släppa min hund vartsomhelst då hon är ranglåg och lyssnar bra, men vill inte att hon blir attackerad något mer.

Puttar upp den här tråden och kollar om någon är sugen på att träffas den 9 dec? Vi har vägarna uppåt då och Alpina vill träffa nya kompisar! :D

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 625
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
917
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 870
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar