Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle jättehärna vilja åka ut till hundarnas ö, min behöver umgås med lösa hundar.Är det någon som känner sig sugen på en till träff? Jag har på tok för mycket tid och skulle behöva komma ut och göra något roligt.
Var ligger det?Jag skulle jättehärna vilja åka ut till hundarnas ö, min behöver umgås med lösa hundar.
Drottningholm, vid slottet ungefär. Brukar kallas för "hundöarna". Två konstgjorda öar sammankopplade med en bred bro. Det är två små broar till öarna också och de är avstängda med grind, så sålänge hunden inte simmar blir det som en enorm rastgård.Var ligger det?
Han och Ebrah får gå på bad-dejt någon gångDå fungerar det inte för oss. Tonto har redan simmat i år.
Han och Ebrah får gå på bad-dejt någon gång
Drottningholm, vid slottet ungefär. Brukar kallas för "hundöarna". Två konstgjorda öar sammankopplade med en bred bro. Det är två små broar till öarna också och de är avstängda med grind, så sålänge hunden inte simmar blir det som en enorm rastgård.
Oj! Bättre eller sämre än innan?Hundöarna är numera en ö, mest som info. De har flyttat grinden och allt.
Nej, vad tråkigt! Det var ju perfekt som det var förut... Eller så kanske jag inte ska säga, får åka dit och kolla, men är det bara en ö blir det väl svårare när det är såna ekipage därinne som man känner att de inte har koll på sina hundar.Hundöarna är numera en ö, mest som info. De har flyttat grinden och allt.
Fast det är väl jättebra att det finns just för de som inte har koll på sina hundar De som har koll kan ju släppa "var som helst"Nej, vad tråkigt! Det var ju perfekt som det var förut... Eller så kanske jag inte ska säga, får åka dit och kolla, men är det bara en ö blir det väl svårare när det är såna ekipage därinne som man känner att de inte har koll på sina hundar.
Absolut! Fast har träffat på de som kanske egentligen inte borde släppa sin hund lös alls. Jag kan släppa min hund vartsomhelst då hon är ranglåg och lyssnar bra, men vill inte att hon blir attackerad något mer.Fast det är väl jättebra att det finns just för de som inte har koll på sina hundar De som har koll kan ju släppa "var som helst"
Vi har tid i alla fall och ses gärna en svängPuttar upp den här tråden och kollar om någon är sugen på att träffas den 9 dec? Vi har vägarna uppåt då och Alpina vill träffa nya kompisar!
Är det någon som känner för att gå på hundbuketräff så småningom?