Hundbuketräff i Stockholm

Jag är hon som sitter på marken med saluki, förvånande va? :D

Ebrah har förövrigt varit väääldigt lugn hela dagen. Hon sov i soffan hela eftermiddagen, sedan gick vi en liten rastningsrunda, därefter åt hon en kalkonhals som tog evigheter för henne att äta. När hon ätit upp den rastade jag henne lite snabbt och nu har hon somnat igen :p Hon är väldigt söt när hon sover.

Tonto har rullat ihop sig till en boll och sover. Han är trött i huvudet nu. :up:

Tack för att vi fick komma och det var så roligt att träffa alla andra. :) Det skulle vara jätteroligt att ses igen när det börjar bli varmare. Det är så himla bra träning!

Ja, supertrevligt idag! Frank snarkar högt i soffan nu men hälsar till alla :D Jag är den grönklädda figuren till höger med en brun hund.

Tack för idag! Vi är båda glada att vi kom med och vovvan skötte sig bättre än jag hade förväntat mig faktiskt. Men hon har lite skav av selen efter allt dragande... Nu får det bli koppelpromenader i halsband i några dagar, hurra :cool:

Ska vi ha någon ny träff så har jag väldigt fritt på helgerna fram till april i alla fall, sedan drar det igång med lure coursing och rallylydnad och allt vad det är så då har jag lättare att ses på vardagar :p

Vi flyttar ju då söderut om två veckor, och Ladda flyttar ner redan på fredag.. Men om vi kommer upp någon mer helg i vår innan vi lämnar över lägenheten så hänger vi gärna på :) I så fall kanske Ladda får vara hemma och Otis hänga på i stället. Brukar behöva båda armarna till honom :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 625
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 873
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar