Hundbuketräff i Stockholm

Ska vi ha någon ny träff så har jag väldigt fritt på helgerna fram till april i alla fall, sedan drar det igång med lure coursing och rallylydnad och allt vad det är så då har jag lättare att ses på vardagar :p
Jag ställer upp på det mesta o har inga fasta tider. I veckan som gick blev det för mycket, ett möte med kuratorn på onsdag o ett med VC läkaren på fredagen. En aktivitet per vecka är vad jag klarar av.

Ska vi ha någon ny träff så har jag väldigt fritt på helgerna fram till april i alla fall, sedan drar det igång med lure coursing och rallylydnad och allt vad det är så då har jag lättare att ses på vardagar :p

Vi hänger gärna med nästa gång också, om vi får ihop det. Kommer tyvärr ha lite mer inbokat under helgerna från nu men förhoppningsvis kan jag prioritera några timmar för hundbuketräff :)

Som jag skrev på instagram @AraSlei så hade jag gärna hängt på, men källarjobb för mig och en urtrist helg för huliganen... Tur att han har det bättre till vardags så att det dåliga samvetet över en sån här helgen inte blir så farligt. Källarjobbet gav åtminstone fina pengar till föreningen och barnen sköt fantastiskt bra hela helgen! :D

Någon som har förslag på datum om vi ska ses igen?
Jag tänker att mitten på mars vore fint. Vad sägs om 12/13 mars eller helgen efter, 19/20 mars? Jag kan alla de dagarna och går åter igen gärna på förmiddagen. Att ses vid kl 9-10 gillar jag, så att inte precis hela dagen försvinner :p

Passar datumet så kommer vi gärna. Då kan mitt sol-troll och hjärtats Pyssling visa att inte Alla buke-hundar är väluppfostrade

Men åh hallå, jag vill ocksååååå!
Jag kommer ner till Sthlm första helgen i Mars, ska ställa den 5:e i Sollentuna. Stannar sen i Sthlm i ngn vecka.
Vill och kan någon så hojta! :D

Jag vet inte ännu, men kan mer troligt 19-20 mars än 12-13, men om det blir då så ska jag försöka styra planerna så vi kan komma! 5-6 mars kan vi inte alls.

Jag åker som sagt till Sthlm imorgon, ställer ut på lördag och kan då ej. Men annars så kan jag ses typ när som helst fram till den 13:e för då åker jag hemåt igen. :)

Jag ska till uppfödaren med Tonto på lördagen, och söndagen har jag lovat bort till sambon. Annars hade jag jättegärna träffats!

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 625
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
917
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 870
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?