Boende med hund?

Bomstabaden är jättefint.
Vill ni bo på hotell ligger Gustaf Fröding (best western) lite utanför med stan och de har hundrum. Vet att Anita A har avtal med dem, bland annat. :)

Får nog bli campingen (om det finns ledigt då), föredrar egen stuga/"lägenhet" om det finns. :)

Migo letar plötsligt boende nånstans i Helsingborgstrakten rätt snart. Ska troligen till grannlandet och titta på hund... :angel:
Ligger ett vandrarhem typ precis utanför hbg, ska se om jag kommer på vad det heter.
Ammos uppf bodde där när de hade seminarium utanför hbg. Verkade helt okej :)

Tycker de att det är okej även om man har en handfull stora hundar?

När vi har varit på utställning har vi haft 5-6 hundar ibland. De senaste gångerna jag varit iväg på hundtävling har det varit två små och en stor. Inga problem. Det skiljer sig dock i vad de tar för avgift har jag för mig.
Om du har Ica-kort har de alltid bra rabatter, 20-25% på scandic under helger brukar det vara. Ibland även veckodagar. Man kan ange att man vill ha hund med sig om man bokar på nätet.

Tycker de att det är okej även om man har en handfull stora hundar?

Jag har bott på Scandic på Berga i Helsingborg med en lapphund och en schipperke. Bodde flera andra hundar där samtidigt eftersom vi var på BPH-testledarutbildning.

Checkade så klart in och ut i receptionen men annars fanns det dörr ut direkt från korridoren där hundrummen ligger så de behöver aldrig få se hur många hundar du har ;)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag vill ha en hund. Jag känner det som att jag varje dag går miste om något i och med att jag inte har hund... Så jag hoppas att jag...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 203
Senast: Takire
·
Hemmet På senaste tiden har jag fått ett abnormt intresse för att förkovra mig i hur man bor kvadratsmart. Jag står nämligen inför det faktum...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 509
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag ska på ett bruksläger som min ena rasklubb anordnar nu under våren. Boende ingår i kursavgiften men jag har tidigare inte fått del...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
10 335
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Vet inte hur jag ska förklara riktigt, men idag träffade jag en person (som jag kännt innan, men inte träffat på 5 år), och som både...
2
Svar
36
· Visningar
3 545
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar