Knuta under ögat

I morgon är det dag och jag är så nervös att jag mår illa. Blir gråtfärdig bara jag tänker på det :(

Hittar ingenting som säger att de inte skulle ersätta.

I morgon är det dag och jag är så nervös att jag mår illa. Blir gråtfärdig bara jag tänker på det :(

Håller tummarna för att allt gå bra! :up:
Angående försäkringen så är det ofta som tidigare sagts, man måste uttala sig försiktigt om vad som kan ersättas eller inte tills man får det svart på vitt från veterinären för att inte vagga in ägaren i falska förhoppningar. Så länge det inte finns några särskilda villkor om ögonoperationer som rör hans ras (finns ju vissa restriktioner för vissa raser) så ska det säkert gå vägen! :)

Massa lycka till! Det är väl mycket just nu, och sånt är alltid jobbigt. Håller alla tummar och tassar:heart

Ja, allting är bara en enda röra just nu. Vet inte hur jag ska göra med något alls :(
Nu är han iaf hos veterinären och jag hoppas att ingen kommer ringa så ska min bror hämta honom i eftermiddag

De ringde från kliniken, trodde jag skulle få hjärtslag och dö på fläcken.
Men de ville bara berätta att allt gått bra och han kunde få komma hem lite tidigare.
Lilla Ruben :love:

Heja Ruben! Så skönt att allt gått bra! :)

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
852
Senast: Lillkin
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·
Hundhälsa Var till veterinären igår, främst p.g.a. annat problem men vi provtog också en liten vårtliknande utväxt på insidan av min hunds ena...
Svar
14
· Visningar
3 283
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 148
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA