Jag har skrivit upp mig på valplista hos två schnauzer-uppfödare denna veckan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har skrivit upp mig på valplista hos två schnauzer-uppfödare denna veckan
Två är lättare att ha än en, just sayin'Fusk!
Jag får börja klura på en bra plan för att övertala min kära man att en till vore perfekt!
Två är lättare att ha än en, just sayin'
Två är lättare att ha än en, just sayin'
Utan tvekanOch jag tror helt klart att tre är enklare än två
Och jag tror helt klart att tre är enklare än två
Utan tvekan
Jämna tal är bra, blir lika jobbigt för båda armarna när man rastar. 4 eller 6 gäller alltså.Och jag tror helt klart att tre är enklare än två
Allt lär väl vara enklare än Otis, så det lär ju inte bli värre med tre än med tvåOch jag tror helt klart att tre är enklare än två
Min erfarenhet är lätt en hund enkel match, två hundar rätt enkelt och kul, tre hundar och helt plötsligt har man en flock med allt vad det innebär*försöker intala mig att jag inte gett mig in på något jag inte kommer klara av*
Dvs det behövs en större soffa, en större bil, en större säng, fler krokar i hallen och en speciell frys för hundmaten. Och genomtänkt planlösning med hunddusch vid groventrén, fuktskyddat golv vid vattenskålen, en egen hylla åt alla skålar, ett rum åt alla grejor och gärna heltidsanställd städare som kan ta hand om alla hår som av nån anledning vill bo på golvet. En rik partner som försörjer dig när du lägger all vaken tid på att prata med/träna/motionera/tävla/klappa på hundarna.Min erfarenhet är lätt en hund enkel match, två hundar rätt enkelt och kul, tre hundar och helt plötsligt har man en flock med allt vad det innebär
Precis - du slog huvudet på spikenDvs det behövs en större soffa, en större bil, en större säng, fler krokar i hallen och en speciell frys för hundmaten. Och genomtänkt planlösning med hunddusch vid groventrén, fuktskyddat golv vid vattenskålen, en egen hylla åt alla skålar, ett rum åt alla grejor och gärna heltidsanställd städare som kan ta hand om alla hår som av nån anledning vill bo på golvet. En rik partner som försörjer dig när du lägger all vaken tid på att prata med/träna/motionera/tävla/klappa på hundarna.
Ja just det, 50 får också.
Minst!
Min erfarenhet är lätt en hund enkel match, två hundar rätt enkelt och kul, tre hundar och helt plötsligt har man en flock med allt vad det innebär
Hm jag behöver alltså först och främst en karl som är självförsörjande och gärna ha lite till mig med och sen behövs ett större husVi har precis skaffat större hus för att kunna skaffa fler hundar. Med groventré där vi kan spola av hundarna, tillgång till hundgårdar och stor trädgård.
Jag bor i lägenhet på 50m2 med badrummet längst in, och hundgård utanför dörren. Och fyra stora hårbollar som drar in en fårhage vardera varje dag. Det går det med, om man inte är så noga med att gästernas strumpor ska vara vita när de åker hem!Vi har precis skaffat större hus för att kunna skaffa fler hundar. Med groventré där vi kan spola av hundarna, tillgång till hundgårdar och stor trädgård.
Hm jag behöver alltså först och främst en karl som är självförsörjande och gärna ha lite till mig med och sen behövs ett större hus
Åh, jag har riktigt lyxigt 2 rok på 58 kvadrat och badrummet precis vid den pyttelilla hallenJag bor i lägenhet på 50m2 med badrummet längst in, och hundgård utanför dörren. Och fyra stora hårbollar som drar in en fårhage vardera varje dag. Det går det med, om man inte är så noga med att gästernas strumpor ska vara vita när de åker hem!
(Och jag har precis byggt klart en grovdusch under lägenheten, där hundarna både kan spolas av och lämnas för att torka innan de får komma in. Om jag nu då mot all förmodan har hjärta att lämna dem där då.)