R
Raderad medlem 94602
Jag veeeetPå en av bilderna ser den verkligen ut som en jättepung
Den första!!!
Sitter i bilen utanför sonens skola och fnissar.
Moget
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag veeeetPå en av bilderna ser den verkligen ut som en jättepung
Men vad är ditt problem?Jag är väldigt seriös o skulle inte drömma om att stava fel på de belgiska vallhundarna om jag nu tänkte mig en framtida karriär som uppfödare av brukshundsraser.
Senaste tiden ? Vallhund nicket har jag sett ge liknande svar sen jag började läsa här utan att vara medlem.. Kan ha varit 2011 och framåt. Men vallhund ger bra svar också ofta. Lite vass attityd antar jag.Men vad är ditt problem?
De enda inlägg jag sett från dig i olika trådar den senaste tiden handlar enbart om att hacka på andra användare. Lägg ner!
På en av bilderna ser den verkligen ut som en jättepung
Jag har inte koll på mitt tidsperspektiv, men jag har iaf märkt en tydlig förändring.Senaste tiden ? Vallhund nicket har jag sett ge liknande svar sen jag började läsa här utan att vara medlem.. Kan ha varit 2011 och framåt. Men vallhund ger bra svar också ofta. Lite vass attityd antar jag.
Indeed, som en jättestor tjurpung (jag har kastrerat tjurkalvar idag så är lite insnöad på det )
Det är ingen förändring. Jag har snarare motsatt uppfattningJag har inte koll på mitt tidsperspektiv, men jag har iaf märkt en tydlig förändring.
Precis som du kan tagga eller citera den du svarar då kanske?Man kan tagga den man pratar om.
Sen tycker jag inte det är så trevligt att diskutera nån såhär heller. Oavsett taggig eller ej.
Precis som du kan tagga eller citera den du svarar då kanske?
Man kan tagga den man pratar om.
Sen tycker jag inte det är så trevligt att diskutera nån såhär heller. Oavsett taggig eller ej.
Även solen har fläckar!Men jäklar
Även solen har fläckar!
Dags att läsa på om vad jag faktiskt skriver?Men vad är ditt problem?
De enda inlägg jag sett från dig i olika trådar den senaste tiden handlar enbart om att hacka på andra användare. Lägg ner!
Jag behöver inte "läsa på". Jag ser ju vad som upprepat dyker upp och undrar varför du upprepat hackar ner på olika användare.Dags att läsa på om vad jag faktiskt skriver?
http://www.bukefalos.com/search/4750130/
Har du problem med hur jag uttrycker mig kan du kontakta @Gunnar
Jag har i ett par dagar filat på ett bra svar i din tråd om att skaffa barn. All lust till att medverka i tråden försvann.
Har du missat att det är öppen jaktsäsong på @vallhund på Bukefalos?Vad jag vet så ska man försöka hålla god ton och undvika pajkastning när man deltar i olika diskussioner och helst också hålla sig till ämnet. Personliga påhopp och/eller ovårdat språk har ingenting i en seriös diskussion att göra. Eller har jag fel?
Men nu får du väl ge dig?Har du missat att det är öppen jaktsäsong på @vallhund på Bukefalos?