Kan jag väl - så länge den inte ska in samtidigt dom minJag kommer om du visar min hund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan jag väl - så länge den inte ska in samtidigt dom minJag kommer om du visar min hund
Strålande! Då går jag ut och gör stan.Kan jag väl - så länge den inte ska in samtidigt dom min
Jag vill träffa massor med Bukefolk när det är Norrköping 3-dagars i sommar Så alla måste anmäla dit nu
Strålande! Då går jag ut och gör stan.
Då får du träffa minst en av mina heeler då - vet inte om jag bara tar med mig Skalman då jag bor på gångavstånd eller om alla tre får hänga påVi kommer vara där
Men du måste ju hålla min Skalman sällskap under tiden juStrålande! Då går jag ut och gör stan.
Han kan följa med mig och lära sig tycka att utställning är tråkigt,vi kan gå o leka på en lekplats istället eller åka till bk och köra agilityMen du måste ju hålla min Skalman sällskap under tiden ju
Försök inte, ha ska göra som sin mor och tycka utställning är skitkulHan kan följa med mig och lära sig tycka att utställning är tråkigt,vi kan gå o leka på en lekplats istället eller åka till bk och köra agility
Är hon inte normal alls eller@russinbulle Edit: och vänta på ditt samtal om att du vill döda min hund.
Beror på vad som är normalt Pussa ihjäl främmande inkl domaren,hälsa på alla hundar,flyga en halv m över marken,gå och stå som en ängel i ringen, och helt otippat är hon en mammagris har det visat sig..................ljudligtÄr hon inte normal alls eller
Beror på vad som är normalt Pussa ihjäl främmande inkl domaren,hälsa på alla hundar,flyga en halv m över marken,gå och stå som en ängel i ringen, och helt otippat är hon en mammagris har det visat sig..................ljudligt
Tikar behöver egentligen visas av sin matte - dom gör sig bäst då Hanar är lättare att få andra att visaBeror på vad som är normalt Pussa ihjäl främmande inkl domaren,hälsa på alla hundar,flyga en halv m över marken,gå och stå som en ängel i ringen, och helt otippat är hon en mammagris har det visat sig..................ljudligt
Då får du träffa minst en av mina heeler då - vet inte om jag bara tar med mig Skalman då jag bor på gångavstånd eller om alla tre får hänga på
Jag har inte tänkt på det,men du har rätt,mina tikar gör sig bäst med mig, mina hanar är mammagrisar men accepterar att någon annan tar hand om dom istället.Tikar behöver egentligen visas av sin matte - dom gör sig bäst då Hanar är lättare att få andra att visa
Ja
Tänkte också köpa en som var 57 först, begagnad, men sen ändrade jag mig och ska köpa en ny från 4dogs
Lite beror på i vilket skick Polly är i om hon ska vara hemma och vila eller följa med - jobbigt att shoppa bara med 3 hundar i släptåg Mini avskyr allt vad utställning heter och kommer att sova i bur hela tiden - hon vägrar komma fram förrän vi ska gå typDet blir bra, Skalman är ju fin . Ta gärna med dig Mini också, vore ju kul att se en brun heeler
Blir det inte väldigt trångt i tälten med hagar i stället för vanliga burar? Tänker att hagarna tar ju väldigt mycket mer plats än en vanlig bur och man vill ju inte alltid ha hundar tillsammans. Dessutom vill man ju rymma trimbord inne i tältet om det regnar.
Eller är det bara för att jag alltid brukar klämma in mig i andras tält jag tänker på det
Jag har sett att det är flera (typ @Red_Chili och @russinbulle va?) som har hagar så blir lite nyfiken
Nä inte blanda in mig bland tält och hagar Jag har inget tält och använder burBlir det inte väldigt trångt i tälten med hagar i stället för vanliga burar? Tänker att hagarna tar ju väldigt mycket mer plats än en vanlig bur och man vill ju inte alltid ha hundar tillsammans. Dessutom vill man ju rymma trimbord inne i tältet om det regnar.
Eller är det bara för att jag alltid brukar klämma in mig i andras tält jag tänker på det
Jag har sett att det är flera (typ @Red_Chili och @russinbulle va?) som har hagar så blir lite nyfiken