Vilket hundfoder?

Jag gav Fodax förut, men Ladda ratar tyvärr det :down: synd, för det är ett vettigt foder till väldigt bra pris.
Jag orkar inte krångla med två färskfoder och två leverantörer, annars hade nog både Otis och Floyd ätit Fodax med god aptit :p tror vi gav 16kr/kg som mest när vi gav, köpte 70kg/gång då. Då hade de inte den spannmålsfria, jag tror mina åt... vit? Röd? Minns inte helt.
Provade att ta hem av den spannmålsfria, men hon gjorde knappt mer än nosa på den.
Hon är verkligen inte kräsen i vanliga fall, men Fodax tvärvägrar hon trots att hon åt det sitt första år i livet.

Liknande trådar

Hundhälsa Det känns helt hopplöst att hitta mat som hunden petar i sig utan att man behöver ge kula för kula ☹️ Bakgrund: 14 år gammal vovve med...
2
Svar
28
· Visningar
6 082
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Jag vet att det redan finns trådar om just vilket hundfoder som är "bäst" och jag har läst dem alla men ändå inte riktigt hittat rätt i...
2
Svar
38
· Visningar
10 672
Senast: nilie
·
Hundhälsa Hittade ingen passande tråd, bara lite löst om foder i en del. Vår ena hund (Dobermann) har uppenbara problem att sätta vinterpäls...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 239
Senast: SusieQ
·
Katthälsa Min katt är överviktig. Min plan var att utesluta torrfodret helt och enbart ge blötmat, men jag har märkt de senaste dagarna att katten...
Svar
10
· Visningar
2 027
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Uppdateringstråd 30