Korrekt innehåll- Näring. Inte några gifter. Ett bra köp. På veterinär sidan sägs oftasts detsamma.Bäst i test för vad? Nöjda kunder? Innehåll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Korrekt innehåll- Näring. Inte några gifter. Ett bra köp. På veterinär sidan sägs oftasts detsamma.Bäst i test för vad? Nöjda kunder? Innehåll?
Vilka gifter förekommer i andra foder? Och vad är korrekt innehåll?Korrekt innehåll- Näring. Inte några gifter. Ett bra köp. På veterinär sidan sägs oftasts detsamma.
Oj, vad är korrekt innehåll? Vilken veterinärsida? Menar du att alla hundar oavsett arbete behöver exakt samma foder?Korrekt innehåll- Näring. Inte några gifter. Ett bra köp. På veterinär sidan sägs oftasts detsamma.
Tror personen menar att fodret innehåller det som står på förpackningen.Oj, vad är korrekt innehåll? Vilken veterinärsida? Menar du att alla hundar oavsett arbete behöver exakt samma foder?
Vilket foder som är bäst beror på hundens behöv. Tex har Orijen och Doggy inga veterinär foder som hjälper tex njursjuka djur, så deras foder kan vara direkt skadligt för njursjuka djur.Korrekt innehåll- Näring. Inte några gifter. Ett bra köp. På veterinär sidan sägs oftasts detsamma.
Det beror lite på vilken doggy man tar. Vi har haft flera hundar som mått prima på deras dyrare linje (doggy extra aktiv t ex) Doggy grön och röd har jag inte provat nägra längre perioder.Vilket foder som är bäst beror på hundens behöv. Tex har Orijen och Doggy inga veterinär foder som hjälper tex njursjuka djur, så deras foder kan vara direkt skadligt för njursjuka djur.
Orijen är ofta ganska energirikt och passar tex då inte så jätte bra till hundar som behöver gå ner i vikt eller lätt går upp i vikt, och många hundägare tycker Doggy är ett billigt skit foder.
Hundfoder är gjort på rester av det människor ej kan förtära. Därav har jag som hund/ katt ägare all rätt att ställa krav på hundfider fabrikanter. De är som förstås höga pengar i branchen. Förutom sjuka hundar som ska ha det vi äter/ köper. Flertalet har uppmärksammat farliga gifter som mögel i hundfoder beroende på att ingredienser som majs med mera har förvarats och skötts dåligt. Andra länder som USA och Belgien hände detsamma. Eukanubas foder med fisk fraktades under dåliga förhållanden och flera ton fick kallas tillbaka. Det är inte några ursäkter för detta utom pengar. Mer skrivet om detta ifrån mig här blir det inte. Det är att följa med.Vilka gifter förekommer i andra foder? Och vad är korrekt innehåll?
Snygg argumentationsteknik, hävda något, utan källor, och sen säga att man inte skriver mer..Hundfoder är gjort på rester av det människor ej kan förtära. Därav har jag som hund/ katt ägare all rätt att ställa krav på hundfider fabrikanter. De är som förstås höga pengar i branchen. Förutom sjuka hundar som ska ha det vi äter/ köper. Flertalet har uppmärksammat farliga gifter som mögel i hundfoder beroende på att ingredienser som majs med mera har förvarats och skötts dåligt. Andra länder som USA och Belgien hände detsamma. Eukanubas foder med fisk fraktades under dåliga förhållanden och flera ton fick kallas tillbaka. Det är inte några ursäkter för detta utom pengar. Mer skrivet om detta ifrån mig här blir det inte. Det är att följa med.
Fast det där stämmer ju inte helt. Nu plockar du fakta och mixar hej vilt.Hundfoder är gjort på rester av det människor ej kan förtära. Därav har jag som hund/ katt ägare all rätt att ställa krav på hundfider fabrikanter. De är som förstås höga pengar i branchen. Förutom sjuka hundar som ska ha det vi äter/ köper. Flertalet har uppmärksammat farliga gifter som mögel i hundfoder beroende på att ingredienser som majs med mera har förvarats och skötts dåligt. Andra länder som USA och Belgien hände detsamma. Eukanubas foder med fisk fraktades under dåliga förhållanden och flera ton fick kallas tillbaka. Det är inte några ursäkter för detta utom pengar. Mer skrivet om detta ifrån mig här blir det inte. Det är att följa med.