Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Före
Efter. Notera muggen med levergodisar. Tydligen för lite geléhallon och kristyr på dem för att falla damen i smaken
Rätt imponerade att hon bara fått ner huset och inget annat ^^
Hon har verkligen slukat allt
Det borde inte vara det då vi ökar så otroligt sakta. Inte så många minuter i vattentrasken i och med låg vattennivå och vi promenerade kortare sträcka dagen efter istället.Fy så trist för er Men en tanke - det är inte en reaktion på gårdagens träning? Att det kanske blev för mycket så att hon är sliten idag?
Före
Efter. Notera muggen med levergodisar. Tydligen för lite geléhallon och kristyr på dem för att falla damen i smaken
De är nära 6 v nu och det är inte många droppar hon bjuder krokodilerna på. Men det är nog lite pepparkakssmak på mjölken.
De är nära 6 v nu och det är inte många droppar hon bjuder krokodilerna på. Men det är nog lite pepparkakssmak på mjölken.
Det är i Otis klass på bus va?
Är det någon annan än jag som har problem med att när jag går in på en tråd så hoppar den överallt? Först till "nyaste inlägget" och sen hoppar den liksom upp och ner, upp och ner..
Det händer mig om det är bilder eller video i någon av inläggen ovanför dit jag ska, det verkar ta tid för sidan att räkna ut var saker ska vara... Det är inte mitt internet som är långsamt i alla fall.
Inte hela tiden ,men någon gång då o då.Är det någon annan än jag som har problem med att när jag går in på en tråd så hoppar den överallt? Först till "nyaste inlägget" och sen hoppar den liksom upp och ner, upp och ner..
Var en snäll matte och pilla ut den då? Om du kan ....Monster är trött!
Lungbiten undgår honom fortfarande, så nu måste han sova ett tag...
Var en snäll matte och pilla ut den då? Om du kan ....