Åka till Skåne med hund?

Behöver du boende i östra Skåne (mellan Kristianstad och Tomelilla) så har vi nybyggt och fräscht hundvänligt gästboende på vårt hundcenter. Länk finns i min profil. :) Här på östkusten finns också många fina strandmiljöer och sen har du hela Österlen som är väldigt vackert.

Jag bor ju för tusan i Sjöbo! :D Ni kan bo hos mig! (I min etta på 40kvm med två katter :angel: ) Jag bor precis vid Snogeholms strövområde - där är det bitvis mycket vackert. Godset jag bor på är inte heller fy skam med böljande kullar och hästhagar.

Jag bor ju för tusan i Sjöbo! :D Ni kan bo hos mig! (I min etta på 40kvm med två katter :angel: ) Jag bor precis vid Snogeholms strövområde - där är det bitvis mycket vackert. Godset jag bor på är inte heller fy skam med böljande kullar och hästhagar.
Jag bor utanför heter det,bor du på snogeholm? Det ägdes/ägs av en klasskamrat till mig,eller ja då av föräldrarna.

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 019
Senast: Liran
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 537
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ En person jag känner har drabbats av ME (vi kan kalla hen K) K är myndig, bor hemma. Har autism vilket förvärrar sjukdomen. K:s högsta...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 217
Senast: TinyWiny
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 271
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar