Red_Chili
Trådstartare
Det låter helt fantastisktVi kan följa med som sällskap, hjälpa till att köra och fota LC.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter helt fantastisktVi kan följa med som sällskap, hjälpa till att köra och fota LC.
Jag vill också med! Finns säkert nån agilitytävling jag kan skylla på
Vi har en Honda CRV, om jag får låna den så är den rätt rymligVi får hyra trailer till hundarna eller åka med två bilar. Eller vänta tills jag köpt min Caddy!
Vi har en Honda CRV, om jag får låna den så är den rätt rymlig
Plus att man slipper motorvägen mellan Jönköping och Helsingborg. En sträcka som borde nomineras till priset "sveriges tråkigaste väg".
Salukis är ihopvikbara!Hur många Aussies, Salukis och bukefalister kan man få plats med i en bil?
Så svaret på din fråga borde bli: "mååånga!"Och Aussies går att rulla ihop.
Precis så Vi kan ju alltid ordna liten buketräff om du vill!
Vet inte! Nu pratas det om att ha träning i närheten här i början av året. Det beror helt och hållet på vädret.. Jag hoppas ju på att slippa åka till Skåne bara för träningSka du till Sjöbo 14 jan?
Jag bor utanför heter det,bor du på snogeholm? Det ägdes/ägs av en klasskamrat till mig,eller ja då av föräldrarna.Jag bor ju för tusan i Sjöbo! Ni kan bo hos mig! (I min etta på 40kvm med två katter ) Jag bor precis vid Snogeholms strövområde - där är det bitvis mycket vackert. Godset jag bor på är inte heller fy skam med böljande kullar och hästhagar.
Nää bor på Bellinga, söder om SnogeJag bor utanför heter det,bor du på snogeholm? Det ägdes/ägs av en klasskamrat till mig,eller ja då av föräldrarna.