Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Kaffekapslar alltså. Är det någon som har testat det? Mitt miljösamvete är lite dåligt pga allt kapselkaffe och även om jag oftast...
Svar
19
· Visningar
3 716
Äldre http://www.dailymail.co.uk/news/article-3460144/16-year-old-girl-rescued-ISIS-special-forces-Iraq-misled-joining-terror-group.html...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
4 344
Senast: Sporthorse
·
Äldre Min dementa gamla mamma Gerd Karlsson gick på Stockholms tunnelbana grönlinje vid Råcksta någon gång runt 18. Jag vet inte åt vilket...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 444
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Jag fyndade (trodde jag) en kolsyremaskin på 2nd hand och glad i hågen tänkte jag att då slipper jag släpa flaskor med bubbelvatten. När...
Svar
0
· Visningar
4 116
Senast: TinkerBell
·
Äldre Jag letar efter en organiser i A4-storlek. Den ska ha gott om fack för saker och helst inte stängas med dragkedja. Gärna i någon fin...
2
Svar
25
· Visningar
1 232
Senast: Hazel
·
Äldre Någon som kan tipsa om bra restaurang i Varberg? Kan gärna vara lite finare och gärna med kötträtter och fiskrätter att välja på. Bra...
Svar
8
· Visningar
908
Senast: nickan1
·
Äldre Jag fick veta idag att jag inom några veckor med största sannolikhet kommer att åka till Italien (Milano) i jobbet. Det ska bli...
2
Svar
20
· Visningar
2 040
Senast: megasus
·
Äldre Behöver skicka ett paket i brevstl till UK och det måste komma fram nästa dag. Vilka företag fixar det?
Svar
2
· Visningar
339
Senast: sjoberga
·
Äldre skriver under hemligt nick då jag inte gjort dessa planer offentliga i bekantskapskretsen ännu. Finns nig några som komme rlista ut vem...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 774
Senast: Nebraska
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Full english breakfast jag och min kompis kan inte komma överens. Båda har varit i england. Jag har enbart fått full english med stekt...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 499
Senast: mandalaki
·
Äldre Har ni lyckats göra några fynd ännu? Jag slängde precis in en mini-beställning från Adlibris på bara två böcker; Året med Ernst och...
Svar
3
· Visningar
639
Senast: Kilauea
·
Äldre Börjar inse att det inte blir mycket till semester för mig i sommar... Så vi tänkte sticka iväg första veckan i maj, men vart åker man...
Svar
14
· Visningar
764
Senast: Oregano
·
Äldre Tidigare idag fick min mobil sig ett dopp i lucern/mash-hinken, vilket den inte överlevde :down: Den som fick sig ett dopp är en Samsung...
Svar
15
· Visningar
1 311
Senast: Gabby_Ossi
·
Äldre Jag sitter i en total och förlamande livskris, jag är fullt och fast övertygad om att jag är den sämsta mamman någonsin med den i särart...
2
Svar
36
· Visningar
3 591
Senast: AVB
·
Äldre Jag har fått en liten kusin :love: som jag ska träffa på lördag och jag har gjort en happypotamus till honom. Den är nästan helt färdig...
Svar
16
· Visningar
1 640
Senast: emlem
·
Äldre Jag bor inte i Sverige nu men planen är en hemflytt så snart jag kan genomföra det. Eftersom jag bor i ett lager :D så kommer den...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 316
Senast: alazzi
·
Äldre Min släkting som jag bor med är på väg bort (demens) och nu är nog sista gången att göra något tillsammans. Hen är så hjälplös att jag...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: BornAgain
·
Äldre http://www.metro.se/nyheter/varannan-kvinna-ar-orolig-for-sexuella-overgrepp/EVHpau!uQm5zMgsRDOqQ/ Enligt denna undersökning gjord av...
15 16 17
Svar
320
· Visningar
15 658
Senast: Trani
·
Äldre Tjääära bukeoralket! Jag har ett gnagande problem, och är lite nyfiken på hur era tankar går. Jag har konstruerat upp ett problem som...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
8 695
Senast: kryddelydd
·
Äldre Jag tänkte försöka få in mer fisk och skaldjur i mina maträtter. Har ni några bra recept som passar till vardags som inte tar alltför...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
4 397
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar