Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Någon som har tips? Min sambo är 1,90 och tillräckligt bredaxlad för att behöva L i tröjor men i övrigt smal. Just tröjor och jeans har...
Svar
16
· Visningar
4 788
Senast: TygerTyger
·
Äldre Ny här på Bukefalos men har läst här lite till och från under ett par års tid. Men nu skulle jag vilja höra era erfarenheter kring det...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
5 613
Senast: vallhund
·
Äldre Har blivit bestämt att jag och mamsen ska åka till Stockholm över en natt i sommar. Naturhistoriska och en heldag på Gamla Stan med...
Svar
12
· Visningar
893
Senast: gul_zebra
·
Äldre skulle vilja hitta nått nytt roligt spel att fördriva tiden med, men går vilse bland alla Mina krav Inte kortspel Inte nått där man...
Svar
4
· Visningar
465
Senast: Stinaelin
·
Äldre Hej! Jag har ett stort problem med min sambo som jag kan väcka ett antal gånger innan han ens vaknar. Han är svår att nå fram till...
2 3
Svar
42
· Visningar
7 612
Senast: moofy
·
Äldre Nu verkar det som om sittande regering börjar få upp ögonen inför vad som håller på att hända. Nu vill man ta bort bidragen för dem som...
2
Svar
22
· Visningar
1 372
Senast: MJLee
·
Äldre LUF. Liberala Ungdomsförbundet i Stockholm vill att man i framtiden ska tillåta incest och nekrofili...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 259
Senast: Sharpless
·
Äldre Kära Buke, Finns det någon vegansk ost som är god att ha på pizza? Vilken kan ni rekommendera?
2
Svar
30
· Visningar
2 223
Senast: bollen__
·
Äldre Trodde tråden redan skulle finns, och gör den det ber jag om ursäkt!!:crazy: Hos en del FB-bekanta har upprördheten idag varit enorm...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 504
Senast: yennork
·
Äldre Ska ev. upp till Uppsala och titta på en hund. Har ännu inte bestämt mig om jag orkar åka fram och tillbaka (ca 9 timmar) på en dag...
Svar
9
· Visningar
579
Senast: Myrten
·
Äldre Den senaste tiden har det stått en del i tidningarna om Vicorias och Sofias kommande barn och förlossningar. Själv är jag inte...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 999
Senast: ameo
·
R
Äldre De här skorna är otroligt snygga: http://se.ecco.com/sv-se/ladies/product-types/heels/angelholm-333843-01481 Men jag funderar på vilka...
Svar
12
· Visningar
739
Senast: Malin_L
·
Äldre Varför har Sorunda bytt namn till Spångbro? Är det någon som kan förklara det för mig? Helt plötsligt så ser jag bara att alla...
Svar
3
· Visningar
863
Senast: cassiopeja
·
Äldre Någon som vet hur det går till när man byter försäkringsbolag på existerande försäkringar? Man har väl ett avtal med försäkringsbolaget...
Svar
5
· Visningar
513
Senast: Girasol
·
Äldre Ni som säljer/köper på olika webbsidor typ Blocket och Tradera, var föredrar ni för betalningsalternativ? Jag har tidigare använt...
2
Svar
23
· Visningar
1 149
Äldre Om vi inte hade haft skottår, vilket datum hade vi då haft idag...? (Med utgångspunkt i år noll) Jag fastnar lite på hur jag ska tänka...
Svar
11
· Visningar
781
Äldre Senast igår mötte jag en som tyckte att det var en bra ide att slänga sig om bilen framför, vid möte på 90sträcka :crazy: Hen trängde...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
6 197
Äldre Beställde två olika väskor på nätet. Fick hem dem idag...men av ena modellen kom det två väskor. På följesedeln står det 1 av var...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 809
Senast: Hyacinth
·
Äldre Ge mig inspiration.... Jag äter antingen fil med müsli eller äggröra /omelett Mackor försöker jag undvika pga ska inte äta för mkt...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
5 555
Senast: Sunshine
·
Äldre Ja det är faktiskt helt sant! Medans tråden om deltävling 3 fortfarande lever så är det faktisk dags att starta den om den allra sista...
16 17 18
Svar
349
· Visningar
11 048
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023