Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Har läst lite om klädkoden och det står bl.a. att man ska ha "täckta axlar": vad menas med detta? Betyder det att man måste ha axelband...
Svar
15
· Visningar
3 126
Senast: Trasdocka
·
Äldre Är det någon här som brukar göra det/har gjort det och kan berätta lite om hur det gick? :) Har sett så himla mycket fint där och är...
Svar
7
· Visningar
18 179
Senast: Tokyo
·
Äldre Hej!! Ska flytta till Mora om en månad och undrar såklart vilka buke-människor som finns i krokarna? Jag har noll koll på området och...
2
Svar
28
· Visningar
2 785
Senast: Jeffery
·
Äldre Känns passande när det snart är påsk :D *Så, vilket godis gillar ni? *Något ni absolut inte äter? *Äter ni godis överhuvudtaget, eller...
2
Svar
35
· Visningar
2 121
Senast: Modig_Korn
·
Äldre Jag såg en film på netflix för ett bra tag sen och vill gärna se den igen men kommer inte på vad den heter! Och jag har googlat mig blå...
Svar
4
· Visningar
919
Senast: moster
·
Äldre Jag är kvinna och jag har en far. Min far föraktar kvinnor. Trots det tycker han om mig och respekterar mig i någon mån. Hur går det...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
11 009
Senast: Borttaget konto
·
Äldre Min bil krånglar och "ingen" vet vad som är fel. Om det är en slump eller inte vet jag inte men det har varit blött väder när det har...
Svar
12
· Visningar
743
Senast: Jeffery
·
Äldre Jag ska ta med mig sonen till Göteborg och tänkte äta ute där med honom så jag behöver tips på ett ställe att äta, som både är rimligt...
2
Svar
25
· Visningar
1 351
Senast: Ramona
·
Äldre Hej allihopa! Då jag fick suverän hjälp att hitta en gammal svensk film försöker jag nu med en gammal barn/ungdomsbok. Den har tidigare...
Svar
5
· Visningar
652
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre Nu hoppas jag att bukes samlade filmexpertis ska kunna hjälpa mig! Det är dock oerhört knapphändig information... För typ 15 år sen...
Svar
1
· Visningar
516
Senast: Koltrast
·
Äldre Jag hamnade i en situationen igår där jag inte riktigt vet vad som var rätt och tänkte det skulle vara intressant att få lite objektiv...
2
Svar
35
· Visningar
2 804
Äldre Det börjar äntligen bli cykelvänligt! Jag slänger gärna upp min telefon i en liten väska på styret, ni vet varianten med ett...
Svar
17
· Visningar
727
Senast: gul_zebra
·
Äldre Nu verkar det som om notan för Syrienäventyret landat i Moskva, eller så har man upptäckt hur den sittande regeringen verkligen sitter......
Svar
12
· Visningar
567
P
Äldre Jag minns en barnbok med fotografier om en boxertik som hette Ofelia och när hon skulle ha valpar. Jag lyckas inte googla fram den nu...
Svar
4
· Visningar
611
Senast: prallan
·
Äldre Hjälp en newbie :p På söndag ska jag flyga ensam från frösön till Landvetter. .. Jag har aldrig i mitt liv flugit inrikes och vid de...
2 3
Svar
58
· Visningar
3 136
Senast: Piek
·
Äldre Ja ni läste rätt! Dagen med stort D närmar sig... snart vet vi.... snart kan vi äntligen andas ut och spänningarna släpper... vi får...
19 20 21
Svar
412
· Visningar
13 503
Senast: voltis
·
Äldre jag och min kille vill äta ngt gott och ganska prisvärt idag/kväll i Gbg, runt femtiden kanske. Har ni ngt tips på ställen? Gärna fisk :)
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Lager
·
Svar
1
· Visningar
434
Senast: TygerTyger
·
Äldre Jag är inte rökare. Min pojkvän är dessvärre det och försöker verkligen sluta för min skull (och sin egna såklart). Han har trappat ner...
2
Svar
26
· Visningar
2 046
Senast: Trani
·
Äldre Tänkte höra om det är någon som kan översätta syriska? Skulle hjälpa en familj som behöver lite prylar men hen skrev till mig på...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 306
Senast: Andromedae
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar