MELODIFESTIVALEN 2016 - FINALEN

Ungen sover och kan inte glädjas åt att favoriten vann. Jag tycker nog att den är okej Skönt med lite ovanligt stuk, ingen typisk mello-låt.

Alla fick ganska låga poäng tycker jag men den favorittippade höll ändå

Det som är kul med vinnarlåten är att den är helt annorlunda jämfört med vad vi skickade förra året men annars är jag inte jätteimponerad men ja den är ok

Alltså, näe! :down: Så tråkig låt och tycker verkligen rösten eller scennärvaron inte är något speciellt. Håller dessutom med @Malibu_Stacy - det verkar inte ens som att han ville vinna. Mest 'Jaha, det vore väl en kul grej bara.' Hoppades in i det sista att han inte skulle göra det utan att Oscar skulle ta hem det. :heart

Liknande trådar

Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 686
Senast: Lingon
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 868
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
8 167
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
7 311
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023