Så om mustasch hade vunnit och kommit topp tre i eurovision så är allt glömt och förlåtet?Det är väl inget problem? Hon placerade sig i topp alla tre gångerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så om mustasch hade vunnit och kommit topp tre i eurovision så är allt glömt och förlåtet?Det är väl inget problem? Hon placerade sig i topp alla tre gångerna.
Så om mustasch hade vunnit och kommit topp tre i eurovision så är allt glömt och förlåtet?
Är hon? Hon berättade ju tidigare att hon varit förälskad i en kvinna när hon var lite yngre.Det är väl det här med att hon är homofob och kallat homosexualitet för onaturligt. Vad hon ber till bryr jag mig inte om.
Det som spökar är väl att hon en gång sagt att homosexuella kan botas med förbön.Är hon? Hon berättade ju tidigare att hon varit förälskad i en kvinna när hon var lite yngre.
Det är väl det här med att hon är homofob och kallat homosexualitet för onaturligt. Vad hon ber till bryr jag mig inte om.
Personligen tycker jag att det här är rätt många resor värre (men det är ju ett tag sedan)Hon har knappast tryckt upp en t-shirt med det meddelandet o ståtar med.