Hemma igen efter en tripp till Avicii Arena  (lyx att det slutade 21:30 och hemma 21:45, 1500 personer i arenan var lagom haha. Dock försvann lite av feststämningen..)
Vi satt på armlängds avstånd från den mindre scenen framför den större, häftigt!
Tyckte alla artister var grymma live faktiskt! Gillade inte alla låtar, men bra röster på alla och INGEN var katastrof, vilket händer rätt ofta ändå i deltävlingarna
Cornelia imponerade verkligen, satt ju väldigt nära och hon hade underbar kontakt med publiken! Och wow på rösten. Minns inte låten dock tyvärr...
Robin har jag alltid gillat, och han var stabil idag och värd finalplats.
Men inte lika stark låt i år.
Theoz sjöng jättebra, låten fastnade ju men kändes inte särskilt spännande tyvärr.
Hooolabadoola gänget var väl lite småmysiga, sångaren väldigt charmig med publiken.
Dottern gillade Omar mest, och jag gillade också Omar, men han hadd behövt en bättre låt tyvärt. Synd!
Shirley var Shirley. Proffsig men inte så spännande.
Malou var väl helt ok men försvann i mängden.
Så vi är nöjda!!
Och jag Äääälskade Oscar, trots lite missar här och där! Nerver men även en del improvisation pga tekniska fel.
Och till sist: vi satt sååååå nära fina fina Tusse när han sjöng, bäst ikväll ändå!