Håller med!Danny är inte någon favorit och det blir han inte idag heller. Tråkig låt och dessutom väldigt fult nummer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med!Danny är inte någon favorit och det blir han inte idag heller. Tråkig låt och dessutom väldigt fult nummer.
Håller med men jag tyckte att han snygg oblonderad!Dannys låt var extremt löjlig och töntig och vad är det för kläder? Besviken!
Oj, kan du förklara vad som är bra? Jag uppfattar henne som bitter mest.Haha, Lena är ju bara bäst!
Lena PHs skor
Helt rätt enligt migSvenska folket har som vanligt dålig smak
Jag uppfattar henne som okonstlad och naturlig. Gillar att hon verkar driva med sig själv. Bitter, upplever jag inte att hon är. Möjligtvis lite sarkastisk....Oj, kan du förklara vad som är bra? Jag uppfattar henne som bitter mest.
Men hennes sketcher, är det humor? Det är så vansinnigt intetsägande och pinsamt mest?Jag uppfattar henne som okonstlad och naturlig. Gillar att hon verkar driva med sig själv. Bitter, upplever jag inte att hon är. Möjligtvis lite sarkastisk....
Jag tycker hon gör det bra. Hon driver med sig själv och spetsar till det lite. Det funkarMen hennes sketcher, är det humor? Det är så vansinnigt intetsägande och pinsamt mest?