Det är ju i alla fall en gammal klassiker Älska Eva DahlgrenHaha eller hur? Under första versen gick mina tankar till "Vem tänder stjärnorna".
Sonjas ballad hade kunnat vara bra om den var lite med modern och mer power!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju i alla fall en gammal klassiker Älska Eva DahlgrenHaha eller hur? Under första versen gick mina tankar till "Vem tänder stjärnorna".
Absolut! Men var med i melodifestivalen för snart 30 år sen...Det är ju i alla fall en gammal klassiker Älska Eva Dahlgren
Sonjas ballad hade kunnat vara bra om den var lite med modern och mer power!
Ja men precisAbsolut! Men var med i melodifestivalen för snart 30 år sen...
Jag tänkte också på det. Väldigt färgkodatStylingen känns ju en gnutta enformig när de radar upp de tävlande. Svart och vitt bara... och enstaka små orange och röda färgfläckar.
Instämmer. Trist, trist, trist. I år känns det som att de halverat budgeten för allt, allt känns liksom lite som roliga timmen? Sluddriga programledare, märkligt manus (vadå gå ett decennium, i samma mening som Måns väljs in i HoF t.ex.?) och usla bidrag. Jösses så genomruttet, från början till slut. Linnéa H som enda lilla ljusglimt.Stylingen känns ju en gnutta enformig när de radar upp de tävlande. Svart och vitt bara... och enstaka små orange och röda färgfläckar.
Meh, han skulle ju gå till andra chansen.
Jag vill höra Måns göra den här!