Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såna där klipp är anledningen till att jag börjar varje morgon med att kolla om de lagt ut något nytt på instagram, det blir alltid en rolig start på dagen på det viset
Ett av de roligaste klippen jag vet, som jag fortfarande kollar ibland, är från Måns insta, innan deltävlingen i Malmö.Såna där klipp är anledningen till att jag börjar varje morgon med att kolla om de lagt ut något nytt på instagram, det blir alltid en rolig start på dagen på det viset![]()
De har redan hållit på länge, sedan 2009 … Men nu kan de nog äntligen göra rejäla pengar på sitt arbete.Kaj finns mycket på youtube. Många olika väldigt välgenomarbetade musikvideos.
Otroligt talangfulla killar på så många olika sätt. Jag tror de kommer hålla på länge med musikaler och påhitt. Jag, personligen jämför dem med Povel Ramel, Galenskaparna och after shave, grotesco, , dvs de absolut bästa. Jag älskar alla deras låtar och jag är totalt imponerad av dessa gossar. Det finns Många reaktionsvideor.
Det här är t ex Frassin, handlar om kärlek och förtvivlan till att deras katt som smiter för att han blev kastrerad.
Åh va fn, låt Skellefteå ta arrangemanget, massor med boende och arbetslösa där nuförtiden. Finns säkert stora lokaler också. Nära Vörå och Österbotten.