När jag inte längre var blockerad av att inte gilla Dannys kläder så kunde jag uppskatta scenografin. Snyggt!Jag tycker låten är bra men ffa scenshowen är suverän! Heja Danny!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag inte längre var blockerad av att inte gilla Dannys kläder så kunde jag uppskatta scenografin. Snyggt!Jag tycker låten är bra men ffa scenshowen är suverän! Heja Danny!
Intressant då olika man kan uppfatta det. Jag ser en föredetting som försöker skämta med sig själv men oginheten lyser igenom. Ingen humor alls.Jag tycker hon gör det bra. Hon driver med sig själv och spetsar till det lite. Det funkar
Jag kollade nyss deltagarna för nästa vecka och överväger att inte titta ens. Men Oscar Zia ska ju vara programledare så jag tittar nog för hans skull.Hoppas nästa vecka blir bättre. Tycker det var en svag deltävling.
Men alltså, tio män gick vidare och de tre kvinnorna utslagna. Lite trist ändå.
Men vi röstar väl efter låt, inte kön?Men alltså, tio män gick vidare och de tre kvinnorna utslagna. Lite trist ändå.