Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var nog lite nerver i Tusses första framträdande. Han öppnar starkare nu.
Han såg nervös ut första gången. Han har ju inte så mycket erfarenhet. Han är ju ändå bara 19 år.
Innan jag läser igenom era kommemtarer....
WOW TUSSE!
Här har vi en sann vinnarkandidat i finalen! Låten hade allt! Känsla, power, skörhet... Men Tusses fina röst till
Allt hänger på Mamas låt nästa vecka, och finns väl ett par hot till tex Dotter...
Men WOW!
Tusse var bäst men låten är en kopia av en låt jag nu inte kommer på
Jaa!!! Mustasch åkte ut!!!
Glömt Eric! Ja det ska bli spännande nästa vecka!Ja, han är definitivt en utmanare!
Jag tror att Mamas kan bli farliga. Dotter också även om jag inte var så imponerad av låten. Danny får vi inte glömma! Får se vad Eric Saade hittar på nästa vecka...
Konstig kväll... Ingen sjöng dåligt , jag kände igen alla artister.... De flesta hade rätt starka refränger....
Det kändes ändå rätt slätstruket?
Var det programledarna? Saknaden av publik?
Tills Tusse kom in då
Alvaro gillade jag dock, skönt gung!
Charlotte gillade jag lite motvilligt, då hon är så... Polerad! Men först andra lyssningen, då lyfte hon!
Rätt finalister, kul med Alvaro till andra chansen, Klara var mest mäh... Precis som förra året!
Elise sjunger fint, låten var alldeles för omodern!
Emils refräng svängde, versen katastrof!
Mustasch, nej.
Tyckte hans röst var lite mer dämpad än vanligt?
4 barn och sådär bombsnygg! Genlotteriet är verkligen olika!
Det trodde min sambo med!Trodde Tusse var en tjej så blev något förvirrad när alla säger han
Bra framträdande oavsett!
Tror jag medTusse vinner i år.
Tusse vinner i år.
Han kniper nog lite röster för att han verkar så genomsympatisk också. Väl värd all framgång.Tusse vinner i år.