Det är den klart bästa deltävlingen hittills, skönt!
Oj, intressant! Så olika man kan vara. För mig är det här den svagaste hittills och programledarna och manuset det sämsta på länge!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är den klart bästa deltävlingen hittills, skönt!
Haha älskar dem Det får en att garva lite iafOm DE två var bästa då är det illa
Oj, intressant! Så olika man kan vara. För mig är det här den svagaste hittills och programledarna och manuset det sämsta på länge!
Haha, exakt min reaktion medJaa!!! Mustasch åkte ut!!!
Madeleines?Vad var det för nummer som kom in nyss?
Det är lite som att släckersarna och Nordman gjort en collab, ja!Bara jag som får vibbar av brandsta city släckers?
Töntig.
Prinsessan ?Madeleines?
Rock är ju inte alltid tufft, men jag tycker inte musikens "hårdhet" matchar kläderna och det som de verkar vilja ha som sin övriga stil.Jag tyckte att Mustaschs låt var för platt. För lite massa på nåt sätt. Lite mesigt för att kalla sig rock/metal.
Prinsessan ?
Tänk om nån hunnit ta en bild och googlat numretNä, i första deltävlingen hade Danny skrivit Ring och ett nummer till en av hans kompisar. En siffra var lite otydlig och många ringde till en helt oskyldig tjej som heter Madeleine. Hon blev nerringd och tvingades stänga av mobilen. Tänkte att hon kunde haft lite kompensation för det
Rock är ju inte alltid tufft, men jag tycker inte musikens "hårdhet" matchar kläderna och det som de verkar vilja ha som sin övriga stil.