Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är nog ingen större fara för det...Blir kul att se eurovision sen!!!
Och kanske bäst om vi inte vinner.......
Om jag gissar topp 3 supersnabbt:
Frans
Oscar Zia
Ace Wilder
MEN jag hoppas på något annat
Japp!!!Du måste ha fuskat.
Direktkontakt med Christer eller?
Jag tycker inte att Frans engelska låter särskilt nigeriansk måste jag säga..?Frans pappa är från Nigeria så det är väl där hans uttal kommer ifrån tänker jag Såg att några skrivit om det här.
Jag hittade resultatet på SVTs hemsidaSverige slipper i alla fall arrangera ESC 2017, tack för det alla som röstat.
Jag kollade världscupavslutningen så jag såg inte programmet, var hittar man vad resultatet blev och röstfördelning (jury/folk)?
Någon som vet vem som är programledare på esc?
Jag vet inte hur nigeriansk engelska låter tbh, men läste iaf att Frans har engelska som modersmål iom att hans pappa är från Nigeria men uppväxt i London. Skrev det mest för att jag såg att några här inne tyckte att hans uttal var dåligt/konstigt.Jag tycker inte att Frans engelska låter särskilt nigeriansk måste jag säga..?
Ja den låter ju mycket mer London är Nigeria .Jag vet inte hur nigeriansk engelska låter tbh, men läste iaf att Frans har engelska som modersmål iom att hans pappa är från Nigeria men uppväxt i London. Skrev det mest för att jag såg att några här inne tyckte att hans uttal var dåligt/konstigt.