Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre I min ungdom ca 90-tal, fanns det små metallburkar typ snusdosestorlek med syrliga karameller i (och nått mjöl). Tror de var franska...
2
Svar
22
· Visningar
2 805
Senast: iNHALE
·
Äldre Jag erkänner, jag är världens sämsta på mode. Ofta kör jag mitt eget race men med denna klänningen så känner jag mig lite handfallen...
Svar
9
· Visningar
1 370
Äldre Dagens kanske märkligaste fråga, men jag saknar helt förmåga att minnas från år till år. Så, hur långt har knoppningen hunnit i början...
Svar
7
· Visningar
536
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Lutar åt att fira hos föräldrarna, är inte helt bestämt än dock. Har barnen hemma också så blir påskäggsjakt och lite annat roligt :)...
Svar
19
· Visningar
666
Äldre Återvunnen jord finns att köpa i säckar från ett av våra större trädgårdsföretag. De annonserar jorden i broschyrer. Ihop med "vanlig"...
Svar
9
· Visningar
1 230
Senast: labb
·
Äldre Är hemma hos en muslimsk familj. Har med mig min bebis. Får jag amma öppet eller ska jag gå undan? Dom kan ingen svenska och väldigt...
Svar
12
· Visningar
1 682
Senast: Pegasus63
·
Äldre Eftersom byxor kan vara rent plågsamt när man har mensvärk (vilket händer titt som tätt numera, jäkla hormonspiral) har jag fattat tycke...
Svar
8
· Visningar
1 054
Senast: Sunny
·
Äldre Helt onödig tråd egentligen, men när jag var på ett aktieevent med Nordnet och Feminvest igår kväll så ville de slå ett slag för...
Svar
5
· Visningar
1 084
Senast: TeamLundVer
·
Äldre Går det? Jag skulle prova att göra mat mer avancerad än mina kunskaper idag men har visst missat detaljen med att ta fram smördegen och...
Svar
4
· Visningar
7 029
Senast: Karfitsa
·
Äldre Så kan det stå i en del skyltfönster men de som har lokalen äger väl inte trottoaren utanför så de har väl ingen rätt att förbjuda...
Svar
15
· Visningar
2 723
Senast: Rosett
·
Äldre Jag har världens jäkla oflyt just nu. Så först börjar ena katten kissa inne för att han hatar nya hunden. Sen rasar bilen...
Svar
0
· Visningar
325
Senast: purity_666
·
Äldre Jag fick nerslag på en smågrej när jag besiktade bilen för en månad sedan. Kontrollanten angav den 8/3 som sista dag att...
2
Svar
29
· Visningar
3 335
Senast: cewe
·
Äldre ”Låt oss slå fast en sak.Vi behöver invandring!På grund av den kompetens den medförPå grund av den arbetskraft den medför På grund av...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 455
Äldre Beställde en grej från Kina. Totalt värde 225kr, varav frakten är 51kr. Paketet gick till tullen (vilket gör mig absolut inget, rätt...
Svar
8
· Visningar
755
Senast: tolksele
·
Äldre Hur är vädret i ovanstående länder i november? Eller runt oktober/november, mer specifikt v. 44? Är det lika grått, mörkt och...
2
Svar
25
· Visningar
1 642
Senast: Hermelin
·
Äldre Jag har fått en räkning från Radiotjänst. Jag har ingen tv. Ingen bor i lägenheten just nu eftersom den renoveras. Vad ska jag göra med...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
11 574
Senast: Kaki
·
Äldre Inspirerad av en tidigare tråd om geologi och det faktum att det idag är Europeiska Logopeddagen tänkte jag starta en tråd för att lyfta...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 155
Senast: marengo
·
Äldre http://www.jaktojagare.se/kategorier/aktuellt/svart-skabbsjuk-varg-avlivas-inte-20160225/#.Vs_dMzDCp54.facebook Vad är det för fel på folk?
Svar
5
· Visningar
620
Senast: nullo-modo
·
Äldre Hej! Nu är det så att jag gillar ju klänningar där ryggen är relativt öppen, tycker det är sexigt utan att bli för mycket. Men då till...
2
Svar
26
· Visningar
3 922
Senast: Centaur
·
Äldre Ja, vi har faktiskt redan sett alla årets bidrag! :eek: 8 st är klara till finalen, men det är fler som vill dit! I andra chansen får...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
6 370
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023