Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag är nyfiken på vad ni betalar i hyra på ert boende. Letar nytt och det är helt sjukt vilka priser det finns! Blev erbjuden en tvåa i...
Svar
19
· Visningar
1 577
Äldre Kära Bukeborgare! Jag misstänker att jag inte är ensam om att vara i Göteborg i helgen, och undrar om ni som bor i Göteborg kan bistå...
2
Svar
26
· Visningar
1 573
Senast: Mary91
·
Äldre Min bil blev ståendes lite väl nära en hus som brann kraftigt i söndags. Ca 20 m bort. Fått skador i lacken som firma ska bedöma nästa...
Svar
3
· Visningar
902
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Ja vad tänker ni efter dagens attack? Tror ni det har samband med att en av IS ledare för Parisattacken blev omhändertagen för ett par...
9 10 11
Svar
206
· Visningar
9 499
Senast: Pegasus63
·
Äldre Hej! Någon som vet om söndagens kür sänds i repris? Sitter i bilen just då, har inget annat val...
Svar
0
· Visningar
286
Senast: marsve
·
Äldre Jag behöver lite inspiration. jag har fått ansvaret för efterrätten till påskmiddagen och jag har fastnat totalt. Ska man göra tårta...
2
Svar
33
· Visningar
2 085
Senast: Nenii
·
Äldre Min gamla älsklingssnodd börjar bli slö och uttänjd så nu behöver jag några nya. Vet någon var man kan få tag på starka hårsnoddar...
Svar
19
· Visningar
2 775
Senast: Joelina
·
Äldre Hejsan Sverige och Buke, nu är det så att jag och min pojkvän tänkt komma på besök från Finland på långfredag. Närmare bestämt Haparanda...
Svar
11
· Visningar
720
Senast: MCP
·
Äldre Fråga. Min bil stod aningens för nära ett hus som exploderade typ i söndags. Pga gastuber och annat fick jag inte hämta ut bilen förrän...
Svar
3
· Visningar
594
Senast: Pegasus63
·
Äldre Är det något att ha? Och framför allt, är det något att dra med? Kan det bli krågel med växellådan? Det är frågan om en Subaru, om det...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: Egonson_
·
Äldre Har en bit fransyska som jag tänkte laga något av i påsk. Har dock aldrig lagat något av en sådan del förut och önskar därför recept :bow:
Svar
8
· Visningar
1 064
Äldre Någon mer än mig som har problem med att kjolar åker upp? Dvs minsta lilla stretch och voilà, jag har ett brett bälte och ingen kjol...
2
Svar
23
· Visningar
10 255
Senast: _FiA_
·
Äldre Får en bank verkligen göra så? Jag var på min bank i dag i ett helt annat ärende men fick reda på att dom nyligen ändrat reglerna (jag...
Svar
6
· Visningar
1 147
Senast: swemale
·
Äldre Hur fungerar prissättningen av hyran på privata hyresrätter? Vem bestämmer vad som är hyran som ska betalas - är det bara hyresvärden...
2
Svar
27
· Visningar
2 830
Senast: cherie
·
  • Låst
Äldre Nu kan man kolla Inkomstdeklarationen :) Blev ni glada eller ledsna?
Svar
2
· Visningar
524
Senast: ullo
·
Äldre Vi bor på landet utan fiber, fiber är ej aktuellt att skaffa (det finns helt enkelt inte) Vi har idag mobilt bredband, 50 gb som nu...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 357
Senast: Centaur
·
Äldre Detta djavulens pafund som gor att jag nu far runt som en tatting och tar langre och langre promenader med mina hundar? Jag spenderade...
2
Svar
23
· Visningar
1 885
Senast: hastflicka
·
Äldre Min pojkvän fick för två år sedan en hjärnblödning till följd av en spark han fick i huvudet i samband med en kampsportsträning. Han har...
Svar
6
· Visningar
1 174
Senast: iNHALE
·
Äldre Det här inlägget riktar sig till er som bor på landet: Jag är en newbie (hyfsat) på landet. Såhär års kommer flugorna in och blir helt...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
8 044
Senast: Jozze
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Själv tycker jag att earth hour är ett jippo som är ganska meningslöst. De som inte bryr sig alls bryr sig nog inte om detta heller. De...
Svar
2
· Visningar
652
Senast: Blue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama