Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Som rubriken lyder, renbäddar ni alltid efter att ni haft sex? Börjar fundera över om jag är sjukligt pedant men fixar inte riktigt...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
14 792
Senast: Amha
·
Äldre Om ena föräldern har en sjukdom, den andra föräldern är frisk. Hur stor risk är det att barnet blir sjukt? Sjukdomen hos den ena...
Svar
13
· Visningar
1 202
Senast: feel
·
Äldre Har kikat lite smått på en fastighet idag. Den är nu till salu igen efter att ha varit borta från marknaden ett tag. Innan dess var den...
Svar
13
· Visningar
3 551
Senast: McFlurry
·
Äldre Hur beter ni er i budgivningar? Har ni någon väl genomtänkt strategi eller går ni på känsla? Reagerar på vad andra gör eller tar...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
8 411
Senast: Akerman
·
Äldre Jag sitter här och skall beställa sommarhjul till bilen, och jag behöver hjälp. Vår bil är registrerad med 195/65 R15 91V. När jag nu...
Svar
8
· Visningar
645
Senast: Is
·
Äldre Som rubriken lyder - jag vill ha restaurangtips i Helsingborg. :) Gärna lugn mysig miljö. Tema/genre är rätt fritt, dock inte skaldjur...
Svar
5
· Visningar
361
Senast: VLMF
·
Äldre Varför målar man dit fräknar på sig själv och barn? :confused:
Svar
4
· Visningar
756
Senast: yennork
·
Äldre Ett av mina barn har börjat reagera mot vissa frukter och grönsaker (apelsin, äpple o tomat, hittills...), så vi försöker nu utesluta...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 338
Senast: aleksis
·
Äldre Jag undrar om det finns några fina Umeåbor här som kan hjälpa mig? Jag har fått jobb i Umeå och om allt går vägen kan jag äntligen...
Svar
10
· Visningar
2 289
Senast: bollen__
·
Äldre I helgen försvann möjligheten för mig att se vilka av mina FBvänner som är uppkopplade/online. Har ni kvar ? Det var två huvuden man...
2
Svar
21
· Visningar
2 232
Senast: Rie
·
Äldre Planen är att resa till Jamaica i januari. Är nyfiken på om någon varit där och kanske kan berätta något om resmålet? :) Har varit på...
Svar
3
· Visningar
531
Senast: Casteloro
·
Äldre Nu behöver jag hjälp av er. Min kära mor och hennes bästa barndomskompis fyller 60 år i september. Vi ska skicka iväg dem till Stockholm...
Svar
1
· Visningar
502
Senast: Kratus
·
Äldre Jag fick tillbaka även i år. Tyvärr inte så mycket som jag brukar få,men så länge man slipper betala så ska man vara glad. :D
8 9 10
Svar
184
· Visningar
12 337
Äldre Kan vi ha en tråd där vi hjälps åt att hitta relevanta och trovärdiga källor i olika frågor? Det kan handla om att hitta fakta som...
2
Svar
34
· Visningar
1 771
Senast: Tassetass
·
Äldre Vi får ev någon ledig dag då vi är på Gotland över helgen och i början av nästa v. Vad bör man se/göra? Vi gillar härliga...
Svar
6
· Visningar
677
Senast: Badger
·
Äldre Någon som är kunnig inom fastigheter? Tidigare ägare till min fastighet (min far) skänkte en bit åkermark till grannen att bygga garage...
2
Svar
28
· Visningar
6 078
Senast: Inte_Ung
·
Äldre Vad har ni tänkt äta för gott i helgen? :d
2 3
Svar
48
· Visningar
2 501
Senast: inverterad
·
Äldre Vad finns det för nyttiga alternativ till frukost som mättar länge? Jag har testat det mesta i grötväg från färdiga grötblandningar till...
2
Svar
32
· Visningar
2 880
Senast: ghost
·
Äldre Ja som rubriken säger, vem ringer man när man misstänker ett rattfyllo? 112 eller 11414? Bakgrunden är att vi legat efter en i 7 mil...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 044
Senast: lil-sis
·
Äldre Jag har en uppdatering på min telephone (iphone 4s) problemet är att vare gång jag försöker uppdatera den så säger den att jag inte har...
Svar
10
· Visningar
434

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka