Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag och Nisse kmr nog med största sannolikhet gå men vi gör de mest som en kul grej, och gillar vi det tänkte jag att man då kan ha som mål å vara mer i form för den i september 2025.Jag och Lily SKA vara med nästa år! Hon hade nog älskat det. Vi måste bara träna lite först
Det var en modig Snuzze!!Jag med min dvärgschnauzer och kompisen med sin whippet kör duo nu på lördag
Lola var en riktig slamkrypare. Så fort det fanns ett dike eller en liten pöl så skulle hon ner dit. Hon hade älskat Muddy Paws. Speja badar och simmar gärna men tar också skutt över vattenpölar ute så hon är nog mer sockervariantenDet var en modig Snuzze!!
Min DS hade dött chockdöden om jag utsatte henne för lera och vatten. Samma med vår förra. De är verkligen gjorda av socker
Hon springer gärna i vatten och diken, hoppar upp och mer på saker och springer i tunnlar, älskar att träna i regn, men Muddy är nåt helt annat, så ja vi får väl se hur det går Vi får se vad vi gett oss in på Snabbast tid skulle vi få om det sprang en hare framför, då finns det inga hämningarDet var en modig Snuzze!!
Min DS hade dött chockdöden om jag utsatte henne för lera och vatten. Samma med vår förra. De är verkligen gjorda av socker
Härligt! Vi var där o kikade en timme igår, verkar såå roligt. Så är så pepp på nästa år.Nu är det gjort Varken hunden eller jag hade suppat, men vi fixade det
Då tror jag att jag såg dig vid målområdet, (där försäljarna stog) , i alla fall en liknande ung hund och tänkte att den såg ut som en hund från den här trådenHärligt! Vi var där o kikade en timme igår, verkar såå roligt. Så är så pepp på nästa år.
Vi var där på plats vid ungefär 12-13.Då tror jag att jag såg dig vid målområdet, (där försäljarna stog) , i alla fall en liknande ung hund och tänkte att den såg ut som en hund från den här tråden
Den lila i storlek 28-32 kikade jag på, men hade jycken i bilen då, så jag vågade inte chansa att köpa och för lat för att hämta henne. Det stämmer med tiden, vi var där dåVi var där på plats vid ungefär 12-13.
Shoppade lite i nonstop montern, då de tyckte att den selen jag beställt var för stor. Så hittade en mindre som var på 50%, så hoppas jag att han växer i sin blåa.