ii-ssa
Trådstartare
Vilken tid kör ni idag ungefär?Jag är med med min BC i team på söndag, vi var med i våras också så jag ser fram emot att det kommer vara varmare den här gången.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken tid kör ni idag ungefär?Jag är med med min BC i team på söndag, vi var med i våras också så jag ser fram emot att det kommer vara varmare den här gången.
Bor du i Stockholm har jag ett blått i strl 3 om du skulle vilja testa iafDen lila i storlek 28-32 kikade jag på, men hade jycken i bilen då, så jag vågade inte chansa att köpa och för lat för att hämta henne. Det stämmer med tiden, vi var där då
Tyvärr, typ 10-11 mil nedanför! Men din jycke kanske växer i detBor du i Stockholm har jag ett blått i strl 3 om du skulle vilja testa iaf
Ja, sant! Men var bara en tanke om du hade bott i närheten ^^Tyvärr, typ 10-11 mil nedanför! Men din jycke kanske växer i det
Missade att du skrev det här tyvärr Vi körde vid 16:30.Vilken tid kör ni idag ungefär?
Verkligen, förstår det. Mina kompisar tyckte de var galet roligt.Missade att du skrev det här tyvärr Vi körde vid 16:30.
Så stolt över min modiga hund som klara allt galant! Även om han tyckte den var nog med vatten när vi kom till målet och tänkte gå runt det hindret
så himla kul sak att göra tillsammans
Jag skulle anmält mej men med skador på både mej o hunden jag tänkte anmält med så blir de nog inget. Hunden har läkt bra o e redo o börja träna igen men jag har dessvärre inte gjort deIngen mer som anmält sig ännu? Lördagen såldes slut fort såg jag. Så bara platser kvar på söndagen än
Vad tråkigt!Jag skulle anmält mej men med skador på både mej o hunden jag tänkte anmält med så blir de nog inget. Hunden har läkt bra o e redo o börja träna igen men jag har dessvärre inte gjort de
Japp, men maila dem o fråga om de går o ändra hund närmare start?Anger man namnen på hundarna när man anmäler? Vi har tänkt köra duo men har lite för många hundar att välja på .
Ja, jag får göra det. Min partner för duoloppet är bara 12 år så hon behöver en stabil hund och den som vi tänkt att hon skulle springa med funderar vi på att omplacera då den inte riktigt passar i kenneln.Japp, men maila dem o fråga om de går o ändra hund närmare start?
De var rätt snabba på o svara iaf, jag råkade skriva fel persnr på min duo kamrat så mailade de och fick svar samma kväll!Ja, jag får göra det. Min partner för duoloppet är bara 12 år så hon behöver en stabil hund och den som vi tänkt att hon skulle springa med funderar vi på att omplacera då den inte riktigt passar i kenneln.