Vad hände med min FB?

Och där i messenger fanns ett av/på-reglage. Frågan är då - stänger jag av möjligheten att också se min aktivitet, eller stänger jag bara av min möjlighet att se andras aktivitet?

Det står: "Du kommer att få alla dina meddelanden även om chatten är avstängd, men du kan slå på den om du vill se vem som är aktiv på facebook"

Jag tycker det är ganska väldigt orelevant om det aaaaalltid funkat så på chattar - det är en helt annan sak. Här handlar det om en plattform som kartlägger hela ens liv typ.

Det har jag tyvärr ingen aning om, hoppas nån annan kan svara på det.

Att FB kartlägger hela livet och har koll på exakt allt är inget nytt det heller. Allt som andas på FB ägs av FB. Vore konstigt om de skulle sluta med sin övervakning.

@cirkus skitkonstigt! Jag har grön prick på dem som är inne nu och antal minuter sedan en del andra var aktiva.
Så har jag på datorn och har haft på min mobil (Android).
Hittade de aktiva efter Mumins tips. Tidigare fanns alla som loggade in ofta på rad.

Intressant att det är så olika för olika användare.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 274
Senast: ako
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 345
Senast: IngelaH
·
Relationer Hoppas nån klok utifrån kan se klart på min situation. Jag började skriva med en kille från tinder i september. Han visade stort...
Svar
18
· Visningar
8 353
Senast: Josseliten
·
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
40 171

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat