Return_to_the_moon
Trådstartare
Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år men fick diagnoserna när hon var 6 år. Hon går på solensia och metacam så hon verkar bra smärtlindrande men har fått ett fult skov.
Jag har inte behövt avliva ett djur innan så jag skulle behöva lite råd. Jag är t.ex. orolig för att inte kunna jobba samma dag och dagarna efter avlivningen. Jag har nytt jobb så måste prestera och visa mig från min bästa sida. Kan inte jobba hemifrån heller.
Sedan vet jag inte hur jag ska lyckas ringa och boka in det och ta henne dit. Jag kommer få sjuss men hur ska jag klara det. Jag behöver vara stark.
Så ni som gått igenom detta. Hur gjorde ni och hur gick avlivningen till?
Jag har inte behövt avliva ett djur innan så jag skulle behöva lite råd. Jag är t.ex. orolig för att inte kunna jobba samma dag och dagarna efter avlivningen. Jag har nytt jobb så måste prestera och visa mig från min bästa sida. Kan inte jobba hemifrån heller.
Sedan vet jag inte hur jag ska lyckas ringa och boka in det och ta henne dit. Jag kommer få sjuss men hur ska jag klara det. Jag behöver vara stark.
Så ni som gått igenom detta. Hur gjorde ni och hur gick avlivningen till?