Motionscykel?

tanten

Trådstartare
Vintern närmar sig och det kan bli svårare att komma ut i skog och mark.

Har länge funderatpå att ställa en motionscykel i uthuset.
Nån som har tips på enkel modell utan en massa elektronik eller finesser. (kollar blocket också)

Jag är en skröplig tant så det är för min hälsa jag letar.

Om du alls är lika mig så skulle jag rekommendera framför teven istället för i ett uthus, så blir det mindre tråkigt.

Jag hade en med elektronik men när batteriet dog så var det bara att trampa ändå - den funkade oavsett. Kolla second hand och provsitt så att du står ut med sadeln bara, skulle jag säga. :)

Skulle hellre köpa en begagnad av bra kvalitet än en billig ostadig, svårare att hålla uppe motivation om den är ostadig, gnisslar mm

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Är det nån som har koll på hur skor från Helly Hansen brukar vara i modell och storlekar? Jag får upp reklam på en ny modell av...
Svar
2
· Visningar
105
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 287
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 603
Senast: Enya
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama