Jaja, är man (kvinna) van vid plast mat (komunal/läns/fängelse) är ju allt en upptur, (även min mat)
Jag äter inte fängelsematen själv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaja, är man (kvinna) van vid plast mat (komunal/läns/fängelse) är ju allt en upptur, (även min mat)
Jag äter inte fängelsematen själv
De har faktiskt blivit bättre med åren. Numera kan man äta riktigt hyggligt
Förståeligt. lär ju vara på samma nivå som maten till våra pensionärer
Jag brukar baka den här tårtan varje år, fast i år är vi bortbjudna på påsken så den får hoppa över ett år.
Lamm, det ä tradition, vi äter aldrig påskbord.Vad har ni tänkt äta för gott i helgen?
Bara liteAnar jag lite ironi?
Särbon köpte med sig suveräna havskräftor från Göteborg för några veckor sedan när han var upp på en ledighet så du borde få tag på en massa gott
Bara lite
Jag tror också jag kommer få tag på finfina skaldjur, men några rökta återstår och se
På mitt gamla jobb hade de bra rökta, men där är det verkligen svindyrt och stängt för säsongen så känns lite körtMan ska ju inte skryta men jag och särbon tycker att de rökta räkor man köper i affären är för hårt rökta med fel sorts ved. Det var det som gav oss idén att testa själva och de blir godare.
Plus att det blir vansinnigt mycket billigare, överrökta räkor i affären är löjligt dyra.
Hur gör man den?